Marta Góral, Nesperta: Semilac w swoich działaniach opiera się na faktycznych insightach

Marta Góral, Nesperta: Semilac w swoich działaniach opiera się na faktycznych insightach

Konsument w centrum uwagi - jak tę perspektywę postrzegają marki kosmetyczne? Skąd firmy czerpią dziś wiedzę o swoich klientach i co zacieśnia relacje producent-konsument? Czy nowe produkty to najczęściej odpowiedź na pewne oczekiwania ze strony konsumentów?

Odpowiada Marta Góral, brand managerka Semilac.

Być możliwie najbliżej konsumenta – to zadanie marketingu. Musimy znać, ale i rozumieć potrzeby klientów, ich bariery i motywacje zakupowe. Semilac w swoich działaniach opiera się na faktycznych insightach.

Gdzie ich szukamy? Mamy to szczęście, że na przestrzeni lat zbudowaliśmy z miłośniczkami naszych produktów autentycznie zaangażowaną społeczność, która chętnie dzieli się swoimi opiniami w social mediach (np. Instagram, Facebook, Semilac TV).

Jednak nie działamy tylko odtwórczo, korzystamy także z agencji badawczych i wspólnie definiujemy te potrzeby, które dla konsumenta pozostają wciąż nieuświadomione. To właśnie wielopłaszczyznowe podejście, pozwala nam tworzyć i wdrażać innowacje w branży.

Dobrym przykładem jest linia produktów Semilac 5in1, które łączą w sobie cechy bazy, koloru i topu, dając również możliwość przedłużenia paznokcia i jego nadbudowy.

Powstały one w odpowiedzi na jedną z kluczowych barier w kategorii hybrydowej – czasochłonność stylizacji. Tym samym stworzyliśmy produkt, który pozwala kobietom zaoszczędzić tak cenny dla nich czas.

# Wywiady i opinie
 reklama