Taki brak konsekwencji rodzi brak zaufania do całej branży. Konsumenci mają dostęp do szeregu informacji i są w stanie zweryfikować to, czy dana opinia może być szczera. W naszej opinii współczesny konsument ufa przede wszystkim firmom, producentom, którzy są bardzo transparentni w swoich deklaracjach. Ufa tym, którzy nie ukrywają niczego, są z konsumentem szczerzy. Konsumenci ufają też osobom, które znają. Nasza marka stawia właśnie na polecenia osób, które nasze kosmetyki już wypróbowały.
Godne polecenia (i jest to z naszej strony bardzo szczera opinia) są Wirtualne Kosmetyki. Możemy polecić też Świat Przemysłu Kosmetycznego. Są to dwa portale, do których zaglądamy regularnie. Jeśli chodzi o influencerów, z przyjemnością poznamy tych, których z czystym sercem będziemy mogli polecać. Jak na razie wielką sympatią darzymy Mamę Bezpiecznego Malucha, Zuzię Kaszubę (mimo bardzo młodego wieku) czy też Karolinę z _megilounge (Instagram).