Wierzę, że pracując w tej firmie, można stawać się lepszym człowiekiem. Bardzo zależy mi, by nasi pracownicy czuli, że robią coś ważnego, że każdego dnia stają się lepsi, niż byli jeszcze dzień wcześniej.
Tego wymagam przede wszystkim od siebie. Pracuję nad swoim charakterem. Każdego dnia staram się być lepsza niż byłam dzień, dwa, tydzień czy miesiąc wcześniej. To nie jest dążenie do doskonałości – to byłoby przekłamaniem, niemożliwością. Nikt oprócz Boga nie jest doskonały. Ale wszyscy możemy stawać się lepsi. To dużo zmienia. Ja swoje życie oddałam całkowicie Bogu i z tego jestem dumna. To też daje mi siłę i spokój wewnętrzny. Pomaga mierzyć się z trudnymi sytuacjami, a takich w biznesie, ale też normalnym życiu przecież nie brakuje.
Na naszym jubileuszowym filmie jest tak radośnie. Wszystko wygląda super. Od sukcesu do sukcesu (śmiech). Tylko, ile po drodze było błędów, na których trzeba się było uczyć? Nieraz to były naprawdę bolesne lekcje. Najważniejsze, by jednak z każdej porażki wyciągać wnioski i iść naprzód. Odważnie. Roztkliwianie się nic nie da. Trzeba po prostu działać. Usprawniać. Poprawiać. Ulepszać. Konsekwentnie stawiać na jakość. Klienci naprawdę ją doceniają ostatecznie.
Clarena działa na rynku od 20 lat. Od 16 lat jesteśmy liderem rynku profesjonalnego. Zdobyć pozycję lidera jest niełatwo, utrzymać ją jeszcze trudniej.
Moja ulubiona linia w portfolio Clareny? To ta, której jeszcze nie ma. Najbardziej skupiam się na tym, co dopiero będzie. Nie jestem w stanie wybrać jednego ulubieńca spośród kosmetyków, które już mamy w ofercie. Tak jak niemożliwe jest, by wybrać dziecko, które się kocha najbardziej. Z każdego produktu jestem dumna, choć ostatnim czasie naprawdę bardzo wysoko oceniam naszą linię kosmetyków naturalnych.
Zawsze staramy się być innowacyjni. Uważnie patrzę na to, co tworzą Japończycy i Koreańczycy, bo to oni wprowadzają na rynek kosmetyczny najbardziej nowatorskie produkty. Bardzo tym się w naszej firmie inspirujemy. Nasze kosmetyki są unikatowe. To u nas klientki znajdą choćby krem z pyłem meteorytu, kosmetyki z witaminą U czy koloidalnym złotem.
Nieustannie pracujemy nad nowościami, ale takimi, które rzeczywiście wnoszą coś nowego i wartościowego w obszar pielęgnacji skóry.
źródło: Konferencja prasowa firmy Clarena z okazji jej 20-lecia na rynku