Niels Westerbye Juhl o transparentnej komunikacji z konsumentem

Niels Westerbye Juhl o transparentnej komunikacji z konsumentem

Niels Westerbye Juhl, dyrektor generalny L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie:

Uważnie wsłuchujemy się w potrzeby naszych konsumentek i konsumentów. Chcemy także uświadamiać i inspirować ich do podejmowania przemyślanych decyzji zakupowych. Dlatego cieszy nas rosnące zainteresowanie składami produktów oraz ich pochodzeniem.

Dbamy o to, by nasze formuły były bezpieczne i miały pozytywny wpływ na zdrowie i środowisko. Skupiamy się na tym, aby pozyskiwać surowce z zachowaniem zasad etyki i w sposób zrównoważony. Prowadząc dialog oparty na pełnej przejrzystości, dzielimy się wiedzą, aby nie pozostawiać przestrzeni na powielanie mitów krążących na temat np. składników kosmetyków. Konsumenci mają dostęp do wiarygodnych informacji o poszczególnych składnikach – ich skuteczności, pochodzeniu, bezpieczeństwie, o testowaniu produktów i wielu innych ciekawych informacji na naszej platformie www.inside-our-products.loreal.com. Tam właśnie znajdują się odpowiedzi na pytania dotyczące ponad 1000 składników użytych w recepturach i składach naszych produktów. Jest to jeden z przykładów, jak realizujemy naszą strategiczną wizję oraz zobowiązanie osiągnięcia pełnej transparentności w zakresie naszych produktów, receptur i metod działania. Dotyczy to również alternatywnych metod testowania kosmetyków, bez udziału zwierząt. Od lat tworzymy zrekonstruowane modele skóry w celu oceny bezpieczeństwa produktów i od 1989 roku nie testujemy ich na zwierzętach.

# Cytat tygodnia
loki joanna