Lidia Lukowska, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego o Slavic Beauty i szukaniu nowych eksportowych ścieżek

Lidia Lukowska, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego o Slavic Beauty i szukaniu nowych eksportowych ścieżek

Lidia Lukowska, dyrektor do spraw Komunikacji i Rozwoju Organizacji, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego:

Polski przemysł kosmetyczny cechuje się różnorodnością, dywersyfikacją, lokalnością produkcji. Wyróżnikiem są także ludzie, którzy mają wiedzę, know-how, doświadczenie, działają innowacyjnie, myślą kreatywnie, tworzą biznesy.

Polska oferuje komplementarną ofertę: z laboratoriami, producentami opakowań, dystrybutorami surowców. Cały proces produkcji kosmetyków stoi na wyśrubowanym poziomie. Wszystko to sprawia, że polskie kosmetyki są bardzo wysokiej jakości. (...)

Wiele zmieniła wojna na Wschodzie. Właściciele firm świadomie wycofywali się z Rosji. Wspierają w dalszym ciągu Ukrainę, ale jest to rynek zbytu o wiele mniejszy. W dodatku powstały problemy związane z ograniczeniem łańcucha dostaw, czyli braki niektórych surowców. Musimy poszukiwać nowych rynków eksportowych, więc cieszymy się z targów Slavic B2Beauty i liczymy na owocne rozmowy polskich producentów z zagranicznymi kontrahentami.

źródło: https://www.targikielce.pl/o-firmie/aktualnosci/polskie-kosmetyki-maja-super-moc-ceniona-na-swiecie--slavic-b2beauty-rozpoczete-,29699
# Cytat tygodnia
 reklama