Komentarze po aferze Skarbowej
Komentarze po "aferze Skarbowej"

Czy wycofanie nakładu było słusznym posunięciem? A może publikacja tekstu była niepotrzebna? Eksperci od komunikacji raczej krytykują pojawienie się artykułu w takiej formie w piśmie typu custom publishing, zwłaszcza związanym z branżą handlową.

Łukasz Kowalski z MSL Group: "Publikowanie tak krytycznego materiału na temat programu 500+ w magazynie „Skarb” było dalece nie na miejscu, bo Rossmann jest także jego beneficjentem. Błędem było dopuszczenie do publikacji w piśmie aspirującym do miana gazety lifestylowej tematu, który może nieść tak skrajne emocje. Jeśli zaprezentowane zostały poglądy jednej strony, reakcja drugiej jest więcej niż zrozumiała. Biorąc pod uwagę temperaturę dyskusji w Polsce myślę, że forma też nie jest zaskakująca."

Zbigniew Lazar, współzałożyciel i szef agencji Modern Corp.: "Rossmann po prostu zareagował - jak każda dobrze zarządzana międzynarodowa korporacja - na pierwsze sygnały, że firmowane przez niego teksty i wypowiedzi budzą kontrowersje i że niektórzy jego klienci poczuli się obrażeni, czemu dali wyraz w mediach społecznościowych. Dopiero potem temat ten podjęły media tradycyjne.  Ponieważ prawie wszystko w dzisiejszych czasach  może mieć implikacje polityczne, firmy dobrze robią, jeśli reagują natychmiast na wszelkie znamiona lub próby ideologizacji ich działalności. Rossmann deklaruje przecież, że istnieje po to, by spełniać „pragnienia i potrzeby” wszystkich swoich klientów, a  nie tworzyć kontrowersje."

źródło: www.wirtualnemedia.pl

# Cytat tygodnia
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager