Katarzyna Chaber-Osińska, LOreal Polska: budowanie relacji z konsumentami jest najważniejsze
Katarzyna Chaber-Osińska, L'Oreal Polska: budowanie relacji z konsumentami jest najważniejsze

Katarzyna Chaber-Osińska, dyrektor komunikacji Działu Szerokiej Dystrybucji L'Oreal Polska:

Świat marketingu bardzo się zmienił. Kiedyś opierał się tylko na komunikacji produktowej. Wystarczała prezentacja produktu oraz korzyści, jakie może przynieść jego stosowanie.

Był to język jakości i efektów. Natomiast dzisiaj patrząc przez pryzmat tego, jak wiele jest marek na rynku, jak trudno jest utrzymać uwagę konsumentki, budowanie relacji z klientem jest jednym z największych wyzwań, przed którymi stoimy. Teraz konsumentka szuka wiarygodności. Jeżeli uda nam się zaprosić ją do dialogu, jeśli nam zaufa i stworzymy z nią długotrwałą relację, to będzie to nasz największy sukces. Bo to relacja z klientem, a nie sprzedanie pojedynczego produktu jest dla nas najważniejsza. (...)

Dialog z konsumentką w bardzo dużym stopniu opiera się na social mediach. Sami mamy bardzo prężnie działające kanały komunikacji w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, TikTok. Social media dla nas to ciągły dialog, więc odpowiadamy na każde zadane nam pytanie. W internecie jesteśmy również w stanie testować wiele rozwiązań, sprawdzać, w jakim stopniu produkt odpowiada na potrzeby klientek czy sam komunikat jest dla nich interesujący.

Nie żyjemy już w świecie, w którym marka gdzieś w zaciszu laboratorium pracowała nad produktem, a potem wprowadzała gotowy na rynek i obserwowała jego sprzedaż. Teraz od samego początku pracy nad kosmetykiem jesteśmy w kontakcie z klientem, a najważniejszy dla nas jest komunikat zwrotny po jego zastosowaniu: odczucia, obserwacje, uwagi naszych konsumentów.

Nasz podstawowy przekaz do kobiet? Prawdziwa siła jest siłą kobiet. Chcemy wspierać kobiety w tym, żeby się samorealizowały. Produkty są jednym z narzędzi do osiągnięcia tego celu, dzięki kosmetykom możemy czuć się lepiej, tu i teraz, ale jako marka chcemy być częścią większej zmiany. Jesteśmy przekonani, że w kobietach drzemie ogromna energia i że uwalniając ją, kobiety znajdą się w pozycji, z której będą kreowały ten wciąż zmieniający się świat. Wykorzystując swoją wiedzą, kompetencje, wrażliwość, empatię i zdolność do współdziałania. To czas, żeby kobiety znalazły się w roli głównej.

źródło: https://so-magazyn.pl/artykul/kobieca-sila-niejedno-ma-imie
# Cytat tygodnia
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager