Domagała i Kłosiński o zakupie Miya Cosmetics

Domagała i Kłosiński o zakupie Miya Cosmetics

- Jestem dumny i zaszczycony tym, że założycielki wybrały właśnie naszą ofertę, choć konkurencja była spora. Włożyły w firmę ogromną pracę i serce, więc naszym zadaniem jest rozwijać ją zgodnie z ich koncepcją, a także zgodnie z oczekiwaniami klientek. Ujęła nas marka, jej wartości i to, czym jest dla konsumentek. Nie chcemy jej zmieniać. – mówi Tomasz Domogała, współwłaściciel firmy inwestycyjnej TDJ.

Jego zdaniem marka stworzyła potężną społeczność zaangażowanych fanek. To jej największa wartość.

TDJ to profesjonalna rodzinna firma inwestycyjna. Miya to dla niej pierwsza inwestycja w branży kosmetycznej, ale działania w tym obszarze zapowiedziano już w strategii z 2018 r.

Leszek Kłosiński widzi w marce Miya szanse na stworzenie jednego z liderów rynku. Podkreśla, że marka wpisuje się w trendy związane z ekologią, ochroną zwierząt i dążeniem do wykorzystywania naturalnych składników. O nakładach na rozwój nie chce mówić. - Rozwój marki wymaga kapitału, a nam zależy na dynamicznym zwiększaniu jej świadomości. Na pewno nie chcemy tworzyć korporacji. – dodaje.

Miya to marka spółki Kanani Europe. Zadebiutowała na rynku w 2016 r., a wymyśliły ją Anna Koss i Anna Białas-Bednarczyk, dwie menedżerki z wieloletnim doświadczeniem w branży beauty. Tłumaczą, że pomysł na firmę wynikł z ich własnej potrzeby posiadania kosmetyków dających dobry efekt przy minimum wysiłku. Firma szybko weszła z dystrybucją do największych drogerii, skutecznie prowadziła też komunikację w mediach społecznościowych. W pięć lat obroty spółki wzrosły z zera do 33 mln zł (dane za 2020 r.), przy zachowaniu zyskowności biznesu na poziomie operacyjnym i netto.
źródło: "Puls Biznesu", 23/05/2021, Magdalena Graniszewska "TDJ rozkręci emocje wokół Miyi"
# Cytat tygodnia
 reklama