Artur Błażejewski o tym, co jest siłą Cosmo Group
Artur Błażejewski o tym, co jest siłą Cosmo Group

Artur Błażejewski, prezes zarządu Cosmo Group:

Tak zbudowaliśmy strukturę firmy, aby wypuszczanie nowości na rynek nawet co tydzień było dla nas naturalne. Zamiast powielać trendy, wyznaczamy je i zaszczepiamy wśród innych.

Sukces NeoNail to także wykorzystanie już kilka lat temu influencer marketingu. Firma udostępniła swoje produkty influencerkom, które pokazały lakiery w kanałach społecznościowych. To dzięki temu produkty marki zaczęły się cieszyć w sieci bardzo dużą popularnością.

Blogerki polubiły nas za jakość, bogatą paletę kolorystyczną, a także za innowacyjność produktów. Współpracujemy z influencerkami, które nie tylko testują produkty. Rozmawiają o nich także ze swoimi followersami.

Sukces lakierów hybrydowych zachęcił Cosmo Group do wykreowania następnych marek skierowanych do różnych grup docelowych:

Z subbrandem MylaQ trafiamy do młodszych konsumentek (16-24 lata), które rozpoczynają swoją przygodę z lakierem hybrydowym i dysponują mniejszym budżetem. Produkty MylaQ można kupić w 170 drogeriach Hebe. Kolejna marka? Revi Titanium Nails, czyli produkty do wykonania manicure metodą tytanową. To produkt wyłącznie do salonów kosmetycznych, ponieważ manicure tytanowy mogą wykonywać osoby, które ukończyły specjalne szkolenia. Podobnie jest z Black Lashes, która jest marką dla profesjonalistów, skierowaną do salonów specjalizujących się w zabiegach przedłużania rzęs.

Ostatnim z wyzwań była marka makijażowa NEO Make Up. Jak przyznaje Artur Błażejewski, przygotowanie całej koncepcji zajęło firmie trochę czasu.

Długo pracowaliśmy nad odpowiednimi recepturami i stworzeniem marki premium, która będzie polską kolorówką, stojącą obok międzynarodowych marek kosmetycznych. W Polsce dostępnych jest około 140 marek kosmetyków do makijażu. Dla Cosmo Group jasne było i jest, że nasza oferta musi się wyróżniać i być autentyczna. Nawet jak masz najlepszy produkt, musisz też zadbać o wybór kanałów dystrybucji.

– dodaje CEO Cosmo Group.

źródło: money.pl: "Polska marka podbija świat. Nie boi się międzynarodowej konkurencji"

# Cytat tygodnia
reklama