Trendy kosmetyczne 2021. Elfa Pharm: wellbeing, profesjonana pielęgnacja domowa i bliskie relacje z konsumentami
Trendy kosmetyczne 2021. Elfa Pharm: wellbeing, profesjonana pielęgnacja domowa i bliskie relacje z konsumentami

Joanna Myszka, PR & Marketing Manager Elfa Pharm Polska:

Jednym z najważniejszych trendów jest wellbeing. Mamy szczerą nadzieję, że to nie będzie wyłącznie trend, a rzeczywistość, którą każdy będzie chciał praktykować.

Nie ma nic ważniejszego, niż zdrowie fizyczne i psychiczne, zwłaszcza w tych trudnych czasach. To dzięki balansowi w życiu codziennym, zaczniemy zauważać blask cery, zdrowe włosy, jędrną skórę. W tym roku życie pod hasłem wellbeing jest szczególnie ważne, a my jako Elfa Pharm Polska, chcemy w tym uczestniczyć i dać naszym klientom nie tylko odpowiednie produkty, ale i praktyki.

Kolejny trend, niewątpliwie związany z sytuacją pandemiczną na świecie, to przeniesienie pielęgnacji w domowych warunkach na wyższy, bardziej profesjonalny poziom. Coraz częściej konsumentki sięgają po produkty np. z kwasami, które genialnie radzą sobie z problemami skórnymi, przebarwieniami czy starzeniem się skóry. Ten trend na pewno będzie się rozwijał i jesteśmy przekonani, że część naszych nowych wdrożeń idealnie się w niego wpasuje.

Na końcu, jednak nie najmniej ważna, to identyfikacja konsumenta z marką. Rok 2020 mocno namieszał, ale w tym przypadku tylko umocnił to, jak istotna jest nić porozumienia pomiędzy producentem, a konsumentem. To niezwykle ważne, aby odpowiednio się komunikować, nawiązywać dialog z klientem, ale też reagować na to, co dzieje się na świecie. Konsumenci chcą wiedzieć, że za sterami wielkiej machiny produkcyjno-logistycznej stoją ludzie, którzy mają swoje poglądy, marzenia, wizje i którym niezwykle mocno zależy na jak najlepszej relacji marki z klientem.

# Wywiady i opinie
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager