Sylwia Brzuska, współwłaścicielka firmy Stara Mydlarnia: mamy wypracowaną świadomość marki
Sylwia Brzuska, współwłaścicielka firmy Stara Mydlarnia: mamy wypracowaną świadomość marki

Jesteśmy producentem kosmetyków naturalnych i mówienie konsumentom o tym, z czego i w jaki sposób, produkujemy kosmetyki, jest dla nas bardzo ważne.

Podchodzimy do tego tematu bardzo profesjonalnie i odpowiedzialnie. Konsumenci interesują się składem i czytają etykiety, natomiast nie wiedzą o procedurach i ogólnych zasadach komunikacji w naszej branży.

Mamy ugruntowaną pozycję na rynku i z tego, że jesteśmy „bez” – jesteśmy znani. To już istnieje w świadomości konsumentów, co nas bardzo cieszy.

Wszystkie nowe zasady wprowadzamy stopniowo, tak jak powinno to wyglądać, lecz nie są dla nas odczuwalne wizerunkowo, ani finansowo.

# Wywiady i opinie
reklama