Sylveco: Zetki to wymagający klienci, ważne są dla nich wartości, którymi kieruje się firma

Sylveco: "Zetki" to wymagający klienci, ważne są dla nich wartości, którymi kieruje się firma

Joanna Darwińska, dyrektor marketingu Sylveco:

Klient generacji Z jest świadomym oraz wymagającym konsumentem. Stawia pytania oraz oczekuje rzetelnej informacji.

W gąszczu ofert kosmetycznych potrafi wybrać pielęgnację dopasowaną do indywidualnych potrzeb i co najważniejsze, nie boi się eksperymentować. Od swojej marki kosmetycznej oczekuje dobrego produktu oraz wizerunku zgodnego z misją firmy. Nie tu miejsca na pozorowane działania marketingowe.

„Zetki” wymagają od swojej marki, żeby pokazywały się z jak najlepszej strony pod względem kreacji, pomysłu, jak i produktu.

Oferta Sylveco dedykowana dla generacji Z została niedawno ponownie skonkretyzowana. W tej kategorii można odnaleźć pełen przekrój pielęgnacyjny - od pielęgnacji w domu, jak i poza domem, np. w szkole, uczelni.

Aby sprostać wymaganiom nowego pokolenia  klientów – jesteśmy stale obecni w social mediach – to jest miejsce, gdzie możemy wzajemnie poznawać potrzeby i problemy nurtujące naszych klientów.

fot. Pixabay.com
# Wywiady i opinie
 reklama