Utwierdzają nas w tym nie tylko teoretyczne badania naukowców, ale również zwykła codzienna obserwacja najbliższego otoczenia. To samo dostrzegają konsumenci – zmiany pogodowe, zanieczyszczenie wód, środki chemiczne i mikroplastik w wodzie i w pożywieniu.
Konsument poszukuje rozwiązań bardziej „eko”. W tym miejscu pojawia się pole do działania, a raczej współdziałania firm kosmetycznych, sektora legislacyjnego oraz recyklerów.
Zaczynamy od siebie. W najbliższym czasie planujemy wymianę opakowań: produkty, które się da - zapakować w szklany słoik, aktualne opakowania z PET zamienić na opakowania z recyklatu, tubki będą z tworzywa pochodzącego w 100% z odzysku, a opakowania airless nasz dostawca będzie dostarczał takie, które zawierają 30% tworzywa recyklingowanego.
Poszukujemy rozwiązań nie tylko na teraz – ale również długofalowych i co najważniejsze dedykowanych w 100% do recyklingu.
Uważamy, że małe kroki, ale wykonywane przez jak największą liczbę osób dadzą pozytywne rezultaty. I dlatego planujemy także edukować naszych klientów w tym temacie. Tak, jak kiedyś na początku zaczęliśmy edukować w kwestii pielęgnacji, teraz mamy jeszcze jedno wyzwanie.