Sylveco: trendy są istotne, ale nie mogą depozycjonować marki

Sylveco: trendy są istotne, ale nie mogą depozycjonować marki

Joanna Darwińska, dyrektor marketingu Sylveco

Na rynku kosmetycznym trzeba czuć aktualne trendy, ale warto też mieć zawsze na uwadze, co jest siłą marki, co stanowi o jej DNA.

Portfolio naszej firmy jest tak skonstruowane, że poszczególne marki współgrają z wieloma kluczowymi dziś trendami. Jednocześnie każda z nich ma jasno określoną tożsamość. To pozwala nam dobrze dopasować produkty pod oczekiwania konkretnej grupy docelowej. Dowodem skuteczności takiej strategii jest popularność naszych dobrze znanych marek i zaufanie do nowych, które sukcesywnie dołączają do oferty.

Jesteśmy jako firma spójni i konsekwentni. Od początku działalności promujemy życie w zgodzie z naturą. Śmiało możemy powiedzieć, że byliśmy naturalni na długo zanim wybuchł prawdziwy boom na ten trend.

Wizytówką wszystkich marek Sylveco jest zawartość naturalnych, nieprzetworzonych chemicznie surowców roślinnych oraz ekstraktów z typowych dla Polski ziół, na których bazują nasze produkty.

Nasza flagowa marka – Sylveco – to dermokosmetyki bez sztucznych składników, skierowane do osób o skórze wrażliwej i skłonnej do alergii. To nas mocno wyróżnia na rynku: łączymy trend hypoalergiczności z naturalnością. Produkty Sylveco mają specjalnie skomponowane receptury, bazujące na roślinnych olejach i masłach oraz ekstraktach z polskich ziół o ugruntowanym działaniu leczniczym.

Stawiamy na naturalność, delikatność i gwarancję wysokiej skuteczności.

Te atuty udało nam się z sukcesem przenieść do sub-marki Sylveco dla dzieci. Mamy w niej bardzo staranne, dermokosmetyczne receptury, dzięki czemu wszystkie produkty są hypoalergiczne, a wiele z nich można stosować już od pierwszych dni życia. Nasi konsumenci podkreślają przy tym estetykę i design opakowań. Bez kiczu i przesłodzenia, co znów odróżnia nas na półce od wielu konkurentów.

Vianek – ta marka zdecydowanie jest bliska idei naturalności oraz lokalności. Upleciona z polskich ziół.

Te kosmetyki zapewniają konsumentkom radość z pielęgnacji (przyjemność zamiast nudnej rutyny), urzekają zapachami, kolorami i konsystencjami produktów.

Wpisujemy się również w nurt transparentności. Każdy kluczowy składnik poszczególnej linii jest wyraźnie oznaczony na froncie opakowań. Udowadniamy  że wysoka jakość nie musi automatycznie oznaczać wysokiej ceny – to kosmetyki zdecydowanie przystępne cenowo i za to również Polki nas lubią.

Biolaven – ta marka współgra z nurtem hygge. Daje mnóstwo przyjemności stosowania dzięki konsystencjom produktów i ich zapachom – jest to relaksujące połączenie nut świeżych kwiatowo-ziołowych, lekko drzewnej nuty lawendy z aromatem soczystych winogron. Biolaven odpowiada na potrzeby pielęgnacji anty-aging, ale w duchu naturalnym. Łączymy zatem tu trend slow-age (dbałość o skórę, ale bez demonizowania kwestii upływu czasu), z naturalnością i umiłowaniem prostoty typowym dla hygge.

Chciałabym jeszcze wspomnieć nasze nowe marki.  Duetus. Ten brand idealnie wpisuje się w trend minimalizmuuniwersalizmu. To nowoczesne kosmetyki naturalne, po które bardzo chętnie sięgają młode osoby niezależnie od płci – jest to jedna z niewielu wśród kosmetyków pielęgnacyjnych marka unisex. Wyróżnia ją funkcjonalność i możliwość wielu zastosowań. Są to pierwsze na rynku kosmetyki o jednoczesnym działaniu anty-trądzikowym i anti-pollution. 

Aloesowe to natomiast seria kosmetyków, która wpisuje się w trend botaniczności.  Kosmetyki bazują na najwyższej jakości ekstrakcie z aloesu, pochodzącym z upraw ekologicznych i posiadającym certyfikat UE dla rolnictwa ekologicznego. W 100% spełniają kryteria dla kosmetyków naturalnych. Ponadto w recepturach kosmetyków zastosowaliśmy inne składniki roślinne znane z dobroczynnego wpływu na skórę. Nawilżenie jest podstawą każdej pielęgnacji. Z Aloesove to bardzo proste i przyjemne.

Rosadia współgra z trendem prostoty, delikatnej pielęgnacji w duchu slow-age i stawiania na jeden kluczowy składnik, który wyróżnia się skutecznością działania. W tym przypadku jest to róża, ceniona przez kosmetologów za bogactwo substancji opóźniających procesy starzenia się skóry (antyoksydantów), a także składników działających łagodząco, odżywczo, nawilżająco oraz wzmacniająco na naczynia krwionośne.

# Wywiady i opinie
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi