Portfolio naszej firmy jest tak skonstruowane, że poszczególne marki współgrają z wieloma kluczowymi dziś trendami. Jednocześnie każda z nich ma jasno określoną tożsamość. To pozwala nam dobrze dopasować produkty pod oczekiwania konkretnej grupy docelowej. Dowodem skuteczności takiej strategii jest popularność naszych dobrze znanych marek i zaufanie do nowych, które sukcesywnie dołączają do oferty.
Jesteśmy jako firma spójni i konsekwentni. Od początku działalności promujemy życie w zgodzie z naturą. Śmiało możemy powiedzieć, że byliśmy naturalni na długo zanim wybuchł prawdziwy boom na ten trend.
Wizytówką wszystkich marek Sylveco jest zawartość naturalnych, nieprzetworzonych chemicznie surowców roślinnych oraz ekstraktów z typowych dla Polski ziół, na których bazują nasze produkty.
Nasza flagowa marka – Sylveco – to dermokosmetyki bez sztucznych składników, skierowane do osób o skórze wrażliwej i skłonnej do alergii. To nas mocno wyróżnia na rynku: łączymy trend hypoalergiczności z naturalnością. Produkty Sylveco mają specjalnie skomponowane receptury, bazujące na roślinnych olejach i masłach oraz ekstraktach z polskich ziół o ugruntowanym działaniu leczniczym.
Stawiamy na naturalność, delikatność i gwarancję wysokiej skuteczności.
Te atuty udało nam się z sukcesem przenieść do sub-marki Sylveco dla dzieci. Mamy w niej bardzo staranne, dermokosmetyczne receptury, dzięki czemu wszystkie produkty są hypoalergiczne, a wiele z nich można stosować już od pierwszych dni życia. Nasi konsumenci podkreślają przy tym estetykę i design opakowań. Bez kiczu i przesłodzenia, co znów odróżnia nas na półce od wielu konkurentów.
Vianek – ta marka zdecydowanie jest bliska idei naturalności oraz lokalności. Upleciona z polskich ziół.
Te kosmetyki zapewniają konsumentkom radość z pielęgnacji (przyjemność zamiast nudnej rutyny), urzekają zapachami, kolorami i konsystencjami produktów.
Wpisujemy się również w nurt transparentności. Każdy kluczowy składnik poszczególnej linii jest wyraźnie oznaczony na froncie opakowań. Udowadniamy że wysoka jakość nie musi automatycznie oznaczać wysokiej ceny – to kosmetyki zdecydowanie przystępne cenowo i za to również Polki nas lubią.
Biolaven – ta marka współgra z nurtem hygge. Daje mnóstwo przyjemności stosowania dzięki konsystencjom produktów i ich zapachom – jest to relaksujące połączenie nut świeżych kwiatowo-ziołowych, lekko drzewnej nuty lawendy z aromatem soczystych winogron. Biolaven odpowiada na potrzeby pielęgnacji anty-aging, ale w duchu naturalnym. Łączymy zatem tu trend slow-age (dbałość o skórę, ale bez demonizowania kwestii upływu czasu), z naturalnością i umiłowaniem prostoty typowym dla hygge.
Chciałabym jeszcze wspomnieć nasze nowe marki. Duetus. Ten brand idealnie wpisuje się w trend minimalizmu i uniwersalizmu. To nowoczesne kosmetyki naturalne, po które bardzo chętnie sięgają młode osoby niezależnie od płci – jest to jedna z niewielu wśród kosmetyków pielęgnacyjnych marka unisex. Wyróżnia ją funkcjonalność i możliwość wielu zastosowań. Są to pierwsze na rynku kosmetyki o jednoczesnym działaniu anty-trądzikowym i anti-pollution.
Aloesowe to natomiast seria kosmetyków, która wpisuje się w trend botaniczności. Kosmetyki bazują na najwyższej jakości ekstrakcie z aloesu, pochodzącym z upraw ekologicznych i posiadającym certyfikat UE dla rolnictwa ekologicznego. W 100% spełniają kryteria dla kosmetyków naturalnych. Ponadto w recepturach kosmetyków zastosowaliśmy inne składniki roślinne znane z dobroczynnego wpływu na skórę. Nawilżenie jest podstawą każdej pielęgnacji. Z Aloesove to bardzo proste i przyjemne.
Rosadia współgra z trendem prostoty, delikatnej pielęgnacji w duchu slow-age i stawiania na jeden kluczowy składnik, który wyróżnia się skutecznością działania. W tym przypadku jest to róża, ceniona przez kosmetologów za bogactwo substancji opóźniających procesy starzenia się skóry (antyoksydantów), a także składników działających łagodząco, odżywczo, nawilżająco oraz wzmacniająco na naczynia krwionośne.