Stara Mydlarnia: komunikacja z zetkami musi być klarowna i trafiać do wyobraźni młodego konsumenta
Stara Mydlarnia: komunikacja z "zetkami" musi być klarowna i trafiać do wyobraźni młodego konsumenta

Sylwia Brzuska, współwłaścicielka firmy Stara Mydlarnia:

W swojej ofercie mamy produkty do pielęgnacji twarzy i ciała, które są przeznaczone dla osób w tak młodym wieku.

Są to głównie peelingi i balsamy do ciała oraz kosmetyki do oczyszczania i nawilżania twarzy.  Możemy zaproponować tej grupie klientów wybrane kosmetyki z linii Happy Face oraz te o zapachu czekolady i świeżych owoców.

Generacja "Z" są to bardzo świadomi klienci, czytający wiele artykułów w internecie na temat zdrowego stylu życia i często inspirujący się youtuberami i blogerami. Zadają wiele pytań o składniki aktywne i obserwują nowości.

Komunikacja z nimi musi być bardzo klarowna i najlepiej oparta na wyobraźni. Dlatego też nasze konsultantki pokazują produkty, opowiadają o nich i zachęcają do testowania i poznawania zapachów.

Pokolenie Z zwraca uwagę na wygląd kosmetyku, kolory, estetykę i skład. W tym przypadku z pewnością trafiamy w gusta. Klienci z tej grupy wiekowej zdecydowanie zwracają uwagę na naturalne rozwiązania, lubią i chcą dbać o siebie.

Młody, piękny i naturalny wygląd jest teraz trendem, dlatego nasze kosmetyki odpowiadają na potrzeby tej grupy klientów. Najlepszym miejscem na komunikację z generacją Z są media społecznościowe i internet. W tym przypadku cieszy nas fakt, że coraz częściej jesteśmy postrzegani jako producent kosmetyków naturalnych, który nie tylko wypuszcza na rynek nowe produkty i rozwiązania, ale również potrafi doradzić i odpowiedzieć na potrzeby swoich odbiorców.

# Wywiady i opinie
 reklama