Senelle Cosmetics: klient decyduje, jak rozwija się rynek, wyzwaniem dla branży są powielane fake newsy
Senelle Cosmetics: klient decyduje, jak rozwija się rynek, wyzwaniem dla branży są powielane fake newsy

Łukasz Janiszewski, właściciel Senelle Cosmetics, w naszej corocznej sondzie "Było, jest będzie", edycja 2019/2020:

1. Dla branży to był rok…

Wielu nowych wyzwań oraz kilku silnych trendów. Rok klienta - a nie jak dotąd - marek kosmetycznych.

2. Najważniejsze z perspektywy mojej firmy w 2019 było…

Dostosowanie się do oczekiwań coraz bardziej świadomych klientów.

3. W 2020 nasze kluczowe cele biznesowe to…

Poszerzenie ekspansji na rynku polskim oraz innych rynkach EU.

4. Rynkowe trendy, które mocno oddziaływały na rynek kosmetyczny w 2019 to…

Recykling, plastik oraz tzw. greenwashing.

5. Przewiduję, że najsilniejszym trendem w 2020 będzie…

Moim zdaniem bardzo ciężko wybrać najsilniejszy trend. Nie chciałbym ignorować czegoś, co w moim przypadku może być kluczowe, gdy za rok pojawi się ta sama sonda... : )

6. Największe wyzwanie dla branży kosmetycznej to…

Dostosowanie się do wszystkich wymagań klientów. Generalnie - mam tu też na myśli walkę z fałszywymi informacjami, które propagowane są przez samozwańczych "specjalistów" ds. odpowiedniej pielęgnacji.

7. Sobie i konkurencji na 2020 życzę…

Pasma nieustannych sukcesów oraz wytrwałości!

# Wywiady i opinie
reklama