Redken Polska: wzrost zainteresowania profesjonalną koloryzacją
Redken Polska: wzrost zainteresowania profesjonalną koloryzacją

Natalia Kacprzak, Product & Community Manager Redken Polska:

Mocnym trendem konsumenckim jest zmiana podejścia konsumenta do kondycji i jakości włosów. Kobiety coraz częściej pragną mocnych i zdrowych włosów, dlatego poszukują coraz bardziej innowacyjnych i zaawansowanych rozwiązań w koloryzacji i pielęgnacji włosów.

Widzimy to zdecydowanie w rezygnacji koloryzacji w domu na rzecz profesjonalnej koloryzacji w salonie.

Klientki są bardzo świadome i coraz częściej poszukują salonów, które pracują na określonym rodzaju koloryzacji. Zauważamy to w rosnącej popularności kwasowej koloryzacji Redken Shades EQ bez amoniaku, która opiera się na wiedzy o pH włosa.

Dzięki temu włosy są koloryzowane w nieinwazyjny sposób, który pozostawia włosy w świetnej kondycji.

Redken regularnie poszerza gamę kolorystyczną Shades EQ. W lutym wprowadziliśmy na rynek kolory nieustannie cieszące się dużą popularnością wśród konsumentów – 4 odcienie w tonacji różowego fioletu. To 4 gotowe mieszanki dla fryzjera, które do tej pory było ciężko uzyskać i spełnić życzenie wielu klientek.

Naszym kanałem dystrybucji są oczywiście salony Redken, których listę można znaleźć na www.redkennyc.pl

# Wywiady i opinie
 reklama