Prouve: klienci dokonują bardziej przemyślanych zakupów

Prouve: klienci dokonują bardziej przemyślanych zakupów

Sonda "Było, Jest, Będzie" 2020-2021

Katarzyna Trawińska, twórczyni i właścicielka marki Prouvé:

Trzy kluczowe, Pani zdaniem, słowa dla biznesu w roku 2020

Pandemia, online, bezpieczeństwo.

Plany a rzeczywistość – na ile w 2020 udało się Państwu zrealizować wcześniejsze założenia?

Cały czas konsekwentnie realizowaliśmy naszą strategię rozwoju i nie mogliśmy narzekać na brak pracy. Działaliśmy na pełnych obrotach. Wprowadziliśmy nowe produkty, rozwinęliśmy się na rynkach zagranicznych, a grono współpracujących z nami partnerów stale się powiększało.

Co okazało się istotnym czynnikiem dla Państwa firmy, by przetrwać pandemiczny kryzys?

Szybka reakcja na pojawiające się braki surowców i opakowań na rynku oraz na wydłużające się terminy ich dostaw. Wdrożyliśmy działania gwarantujące naszym klientom dostępność większości produktów lub maksymalne skrócenie czasu oczekiwania na ponowne pojawienie się ich w sprzedaży.  

W naszej krótkookresowej strategii dla firmy najistotniejsze jest…

Elastyczne podejście do zachodzących na rynku zmian, związanych z pandemią.

W strategii długofalowej stawiamy...

Na rozwijanie oferty produktów obfitujących w dużą zawartość składników pochodzenia naturalnego.

Jakie zmiany widać w zachowaniu konsumentów? Na ile wydają się one Pani trwałe?

Z pewnością robią bardziej przemyślane zakupy i większość z nich dokonują za pośrednictwem Internetu. Zapewne część z nich nawet po pandemii pozostanie przy tej formie zakupów.

Przewiduję, że w 2021 najsilniejszym trendem na rynku kosmetycznym będzie…

Nadal będzie to naturalność, a także obecność w składzie produktów certyfikowanych składników aktywnych o najwyższej jakości oraz opakowania z recyklingu.

Najważniejsze wyzwanie stojące przed branżą u progu 2021 to…

Nie dać się pandemii i odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Wyzwaniem będzie utrzymanie miejsc pracy i zabezpieczenie ciągłej dostępności produktów dla swoich klientów.

Sobie i konkurencji życzymy…

Aby 2021 rok był spokojniejszy i stabilniejszy na rynku. By nie brakowało innowacyjnych pomysłów i motywacji do dalszego rozwoju.  

# Wywiady i opinie
 reklama