Pandemia, online, bezpieczeństwo.
Cały czas konsekwentnie realizowaliśmy naszą strategię rozwoju i nie mogliśmy narzekać na brak pracy. Działaliśmy na pełnych obrotach. Wprowadziliśmy nowe produkty, rozwinęliśmy się na rynkach zagranicznych, a grono współpracujących z nami partnerów stale się powiększało.
Szybka reakcja na pojawiające się braki surowców i opakowań na rynku oraz na wydłużające się terminy ich dostaw. Wdrożyliśmy działania gwarantujące naszym klientom dostępność większości produktów lub maksymalne skrócenie czasu oczekiwania na ponowne pojawienie się ich w sprzedaży.
Elastyczne podejście do zachodzących na rynku zmian, związanych z pandemią.
Na rozwijanie oferty produktów obfitujących w dużą zawartość składników pochodzenia naturalnego.
Z pewnością robią bardziej przemyślane zakupy i większość z nich dokonują za pośrednictwem Internetu. Zapewne część z nich nawet po pandemii pozostanie przy tej formie zakupów.
Nadal będzie to naturalność, a także obecność w składzie produktów certyfikowanych składników aktywnych o najwyższej jakości oraz opakowania z recyklingu.
Nie dać się pandemii i odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Wyzwaniem będzie utrzymanie miejsc pracy i zabezpieczenie ciągłej dostępności produktów dla swoich klientów.
Aby 2021 rok był spokojniejszy i stabilniejszy na rynku. By nie brakowało innowacyjnych pomysłów i motywacji do dalszego rozwoju.