Oceanic: stawiamy na bezpieczeństwo konsumenta i społecznie odpowiedzialny biznes

Oceanic: stawiamy na bezpieczeństwo konsumenta i społecznie odpowiedzialny biznes

Wioletta Wabnic, dyrektor marketingu Oceanic:

Założeniem leżącym u podstaw naszej firmy jest tworzenie produktów bezpiecznych dla zdrowia, czyli takich które nie zawierają szkodliwych substancji.

Od niemalże 40 lat modyfikujemy składy produktów, opakowania oraz proces produkcyjny w myśl tej idei. Obecnie dopracowaliśmy naszą markę AA Wings of Color pod kątem składów w zakresie wyeliminowania mikroplastiku (Nylon12). Było to ogromne wyzwanie: jednoczesne zachowanie odpowiednich właściwości aplikacyjnych, użytkowych oraz wizualnego efektu wymagało bardzo żmudnej pracy oraz długotrwałych testów.

Dodatkowo systematycznie eliminujemy wykorzystanie w naszych produktach oleju palmowego.

Jednak to nie wszystko, działamy dwutorowo. Tam, gdzie to możliwe, wykorzystujemy multipalety. Zmniejszyliśmy wielkość kartoników, zdejmujemy z nich folię, a produkty apteczne wyjmujemy z kartonów.

Zastępujemy kilka produktów jednym, wprowadzając wielofunkcyjne formuły kosmetyków. Z pełnym przekonaniem mówimy, że w centrum naszej uwagi jest zawsze zdrowa skóra i społecznie odpowiedzialne zachowania.

# Wywiady i opinie
 reklama