Oceanic: pokolenie Z to świadomi konsumenci, liczy się dla nich wspólnota wartości
Oceanic: pokolenie Z to świadomi konsumenci, liczy się dla nich wspólnota wartości

Wioletta WabnicWioletta Wabnic, dyrektor marketingu Oceanic:

Klient Z, specyficzne pokolenie – oczekujące nowości. To pokolenie szuka nowych produktów, nowych składników, ale jednak woli kupować kosmetyki ze sprawdzonych źródeł.

Co jest ciekawe to pokolenie wykazuje zdecydowanie większy poziom lojalności niż poprzednicy. Jeżeli na półce widzi na przykład kosmetyki z bakuchiolem wybierze produkt marki, którą zna i lubi niż marki, którą pierwszy raz na oczy widzi.

Bezpieczeństwo, sprawdzone źródło pochodzenia oraz tradycja i doświadczenie, które stoi za marką są bardzo ważne dla przedstawicieli tego pokolenia.

Typowa „zetka” jest również bardzo rodzinna, co również jest widoczne w codziennych wyborach konsumenckich. Sięga po produkty marek, z których wartościami się utożsamia. Co ciekawe to pokolenie jest świadome, wyedukowane oraz chłonne nowej wiedzy.

# Wywiady i opinie
reklama