Intensywnego rozwoju. Był to zdecydowanie czas nowości, ale także zdecydowanego zwrotu ku środowisku i kwestii kryzysu klimatycznego, z którym spotykamy się każdego dnia. Jesteśmy w momencie, w którym klienci oczekują od biznesu podjęcia stanowczych działań ograniczających obecność plastiku.
Przeprowadzenie rebrandingu i rozszerzenie działalności. Sklep NUTRIDOME przyjął nowa strategię komunikacji opierającą się na kuratorskim wyborze kosmetyków i empatycznej obsłudze.
Sklep rozszerzył również swoją działalność o nową lokalizacje – Galerię Mokotów w Warszawie. To również czas poszerzania oferty, w której pojawiły się m.in. kosmetyki marki MELO, które są w 97% naturalne, a opakowania stworzone w myśl idei zero waste.
Rozbudowa portfolio marek dostępnych w sklepie NUTRIDOME oraz otwarcie nowych sklepów stacjonarnych. Chcemy także ciągle udoskonalać platformę online i wyposażać ją w kolejne funkcje.
Kwestia eko-opakowań. Od branży kosmetycznej dziś oczekuje się mocnego zaangażowania w kwestię zwalczania kryzysu klimatycznego. Użytkownicy kosmetyków chcą, aby biznes rezygnował z plastiku na rzecz materiałów biodegradowalnych i bezpiecznych dla planety.
A-Beauty, czyli Autralian Beauty. Kosmetyk w tym trendzie wykorzystują rodzime, australijskie składniki w recepturach swoich produktów. Postawienie na proste składy, jasne receptury i łatwe czynności, to przeciwieństwo skomplikowanych rytuałów K-Beauty (Korean Beauty).
Właśnie kwestia opakowań i minimalizowania ich wpływu na środowisko. Znalezienie takich rozwiązań, które będą bezpieczne, ale też skuteczne.
Radości z rywalizacji, bowiem konkurencja zawsze wyzwala kreatywność.