Nutridome: 2020 może być rokiem A-Beauty...

Nutridome: 2020 może być rokiem A-Beauty...

Dagmara Gac, specjalista ds. komunikacji i PR sklepu NUTRIDOME, w naszej corocznej sondzie "Było, jest, będzie" edycja 2019/2020:

1. Dla branży to był rok...

Intensywnego rozwoju. Był to zdecydowanie czas nowości, ale także zdecydowanego zwrotu ku środowisku i kwestii kryzysu klimatycznego, z którym spotykamy się każdego dnia. Jesteśmy w momencie, w którym klienci oczekują od biznesu podjęcia stanowczych działań ograniczających obecność plastiku.

2. Najważniejsze z perspektywy mojej firmy w 2019 było...

Przeprowadzenie rebrandingu i rozszerzenie działalności. Sklep NUTRIDOME przyjął nowa strategię komunikacji opierającą się na kuratorskim wyborze kosmetyków i empatycznej obsłudze.

Sklep rozszerzył również swoją działalność o nową lokalizacje – Galerię Mokotów w Warszawie. To również czas poszerzania oferty, w której pojawiły się m.in. kosmetyki marki MELO, które są w 97% naturalne, a opakowania stworzone w myśl idei zero waste.

3. W 2020 nasze kluczowe cele biznesowe to...

Rozbudowa portfolio marek dostępnych w sklepie NUTRIDOME oraz otwarcie nowych sklepów stacjonarnych. Chcemy także ciągle udoskonalać platformę online i wyposażać ją w kolejne funkcje.

4. Rynkowe trendy, które mocno oddziaływały na rynek kosmetyczny w 2019 to...

Kwestia eko-opakowań. Od branży kosmetycznej dziś oczekuje się mocnego zaangażowania w kwestię zwalczania kryzysu klimatycznego. Użytkownicy kosmetyków chcą, aby biznes rezygnował z plastiku na rzecz materiałów biodegradowalnych i bezpiecznych dla planety.

5. Przewiduję, że najsilniejszym trendem w 2020 będzie...

A-Beauty, czyli Autralian Beauty. Kosmetyk w tym trendzie wykorzystują rodzime, australijskie składniki w recepturach swoich produktów. Postawienie na proste składy, jasne receptury i łatwe czynności, to przeciwieństwo skomplikowanych rytuałów K-Beauty (Korean Beauty).

6. Największe wyzwanie dla branży kosmetycznej to...

Właśnie kwestia opakowań i minimalizowania ich wpływu na środowisko. Znalezienie takich rozwiązań, które będą bezpieczne, ale też skuteczne.

7. Sobie i konkurencji na 2020 życzę...

Radości z rywalizacji, bowiem konkurencja zawsze wyzwala kreatywność.

# Wywiady i opinie
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi