Nuev: rozwój dystrybucji w Polsce i za granicą to nasze priorytety, branżowym wyzwaniem jest kwestia opakowań
Nuev: rozwój dystrybucji w Polsce i za granicą to nasze priorytety, branżowym wyzwaniem jest kwestia opakowań

Dr Izabela Zawisza, prezes zarządu KF Niccolum, w naszej corocznej sondzie "Było, jest, będzie" - edycja  2019/2020:

1. Dla branży to był rok...

Dużych wyzwań ze względu na zmiany w prawie kosmetycznym. Zostały doprecyzowane przepisy dotyczące definiowania naturalności oraz przestrzegania GMP.

2. Najważniejsze z perspektywy mojej firmy w 2019 było...

Podpisanie kontraktu z partnerami biznesowymi z Brazylii – 10 letni kontrakt z jedną z największych firm brazylijskich otwiera nam okno na całą Amerykę Połdniową.

3. W 2020 nasze kluczowe cele biznesowe to...

Wprowadzenie produktów nuev do dużych sieci drogeryjnych. Chcemy udostępnić nasze innowacyjne rozwiązania (np. przeciwsmogowa kostka do demakijażu) dla każdego klienta, także w offline.

4. Rynkowe trendy, które mocno oddziaływały na rynek kosmetyczny w 2019 to...

Kosmetyki funkcyjne, które łączą wiele zalet w jednym produkcie, jednocześnie dbając o jak najlepsze składy i przyjazność środowisku.

5. Przewiduję, że najsilniejszym trendem w 2020 będzie...

Dbanie o środowisko, zmiany opakowań na rzecz rezygnacji z foliowania, przejście w stronę biodegradowalnych tworzyw, szkła i papieru.

6. Największe wyzwanie dla branży kosmetycznej to...

Wytrzymałe i kompatybilne z formulacjami kosmetycznymi biodegradowalne opakowania, które są lekkie. Niestety szklane opakowania poprzez swoją wagę i kruchość nie nadają się do wielu zastosowań.

7. Sobie i konkurencji na 2020 życzę...

Odkrytego w Polsce nowego biozgodnego i wytrzymałego materiału, który zrewolucjonizuje opakowania w branży kosmetycznej.

# Wywiady i opinie
 reklama