Tego coraz bardziej oczekują konsumentki, a nowatorskie rozwiązania technologiczne pozwalają na znajdowanie właściwych odpowiedników dla tradycyjnie stosowanych składników odzwierzęcych.
Ilona Spychalska, product manager NEO Make Up: Kreujemy swoje produkty w oparciu o najnowocześniejsze technologie, a jednocześnie jesteśmy bardzo wrażliwi na dobór odpowiednich składników. Podobnie rzecz dotyczy opakowań i ich wpływu na środowisko. Przewaga naszych opakowań to karton i szkło, czyli materiał podlegający recyklingowi.
Stworzyliśmy markę opartą na filozofii Vegan Friendly. Wiele naszych kosmetyków spełnia w 100% założenia tej filozofii. Dodatkowo bardzo zwracamy uwagę na pochodzenie nie tylko samych produktów, ale wszelkich składników wykorzystywanych do ich produkcji.
Świadomość konsumentek rośnie w błyskawicznym tempie i z pewnością ma znaczenie dla poziomu sprzedaży. Dlatego jako nowa marka na rynku odnosimy taki sukces - pomimo tylko kilkumiesięcznej obecności na rynku nasz poziom sprzedaży cyklicznie rośnie.
Tak, posiadamy certyfikację GMP dla wszystkich naszych zakładów produkcyjnych, certyfikaty Vegan Friendly dla dedykowanej grupy produktów, certyfikację Cruelty Free dla większości naszych kosmetyków. Obecnie staramy się o kolejne certyfikaty związane z nowym trendem w nowoczesnej kosmetologii, ale to niespodzianka dla naszych konsumentek. Gwarantujemy, że będę zadowolone z kolejnych pozytywnych aspektów naszych kosmetyków mających wpływ na kondycję cery.