Marion: stale monitorujemy opinie o marce i prowadzimy dialog z klientami

Marion: stale monitorujemy opinie o marce i prowadzimy dialog z klientami

Wirtualne Kosmetyki: Czy warto reagować na krytykę w internecie, a jeśli tak, to jak? Jak odróżnić krytykę od hejtu? Czy na ewentualny hejt każda z firm powinna reagować samodzielnie czy raczej skuteczniejsze będą wspólne działania prowadzone, np. przez organizacje branżowe?

Emilia Szymczak, dyrektor marketingu Marion:

Reagować i jeszcze raz reagować – to nasze stanowisko. Dlatego właśnie stale monitorujemy opinie o marce w sieci i prowadzimy dialog z: naszymi klientami, blogerami, vlogerami, ekspertami i innymi osobami będącymi recenzentami naszych produktów. Wierzymy, że tylko konstruktywny dialog i natychmiastowa, zdecydowana reakcja na hejt w sieci mogą budować zaufanie, w tym zaufanie do marki.

Z całą pewnością dialog taki prowadzić powinny także organizacje branżowe, społeczne, non profit czy szerzej biorąc media.

# Wywiady i opinie
 reklama