Marion: generacja Z docenia naturalność w składzie i opakowania nadające się do recyklingu

Marion: generacja Z docenia naturalność w składzie i opakowania nadające się do recyklingu

Emilia SzymczakEmilia Szymczak, dyrektor marketingu Marion:

Badania, jakie przeprowadzamy na potrzeby naszej marki potwierdzają ogólnoświatowe trendy. Również w Polsce pokolenie urodzone po 1995 roku chętnie kupuje kosmetyki. Co nas cieszy szczególnie, to fakt, iż coraz częściej są to kosmetyki polskich marek.

Pokolenie Z jest bardzo świadome zmian i trendów jakie pojawiają się w otoczeniu. Oczywiście młodzi ludzie zwracają uwagę na cenę, ale równie istotne są dla nich opakowania i optymalny skład produktów. W trendach są dziś kosmetyki o organicznym składzie, ciekawe w formie, atrakcyjne i łatwe do wtórnego przetworzenia opakowania. Marion stara się  podążać za tymi zmianami.

Analizujemy więc trendy, odświeżamy szaty graficzne, optymalnie zmieniamy składy kosmetyków. Przynosi już to efekty w wynikach sprzedaży.

Warto zwrócić tu choćby uwagę na naszą serię ENJOY COCO do pielęgnacji włosów. W składzie produktów tej serii składniki naturalne stanowią aż do 99% kosmetyku! Linię docenili już nasi odbiorcy. Dziś na sklepowe półki trafia kolejna „naturalna linia” marki. Tym razem sięgamy po naturalną moc rokitnika. Mamy nadzieję, że również te kosmetyki przypadną do gustu naszym odbiorcom.

# Wywiady i opinie
 reklama