Laboratorium Naturella: stawiamy na zwiększanie rozpoznawalności marek i nowoczesne technologie produkcji

Laboratorium Naturella: stawiamy na zwiększanie rozpoznawalności marek i nowoczesne technologie produkcji

Marcin Pawlikowski, prezes Laboratorium Naturella, w naszej corocznej sondzie "Było, jest będzie", edycja 2019/2020:

1. Dla branży to był rok...

Pełen zmian i nowości, trendów zza oceanów, szybko rosnącej świadomości konsumentów.

2. Najważniejsze z perspektywy mojej firmy w 2019 było...

Ogromny skok technologiczny i możliwość pracy nad unikalnymi, opatentowanymi technologiami.

3. W 2020 nasze kluczowe cele biznesowe to...

Zbudowanie świadomości marki w Polsce i na świecie. Zależy nam również na edukowaniu konsumenta w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji, dbania o siebie i o środowisko.

4. Rynkowe trendy, które mocno oddziaływały na rynek kosmetyczny w 2019 to...

Filozofia produktów wegańskich, ekologicznych i naturalnych. Krótkie i przejrzyste składy to to, co miało kluczowy wpływ na decyzję zakupową klienta.

5. Przewiduję, że najsilniejszym trendem w 2020 będzie...

Trend less waste. Konsumenci są coraz bardziej świadomi zagrożenia, jakie niesie za sobą zużywanie ogromnych ilości plastiku. Coraz chętniej będą wybierać produkty, których opakowania pochodzą z recyklingu, są biodegradowalne, bądź dają możliwość ponownego napełnienia.  

6. Największe wyzwanie dla branży kosmetycznej to...

Zbudowanie u konsumenta świadomości niepowtarzalnej jakości proponowanych przez nas produktów i zarażenie ich poszanowaniem do wartości, na których realizacji skupia się nasza firma, tj. zrównoważony rozwój, nowe technologie, naturalność produktów, troska o planetę i jej zasoby.

7. Sobie i konkurencji na 2020 życzę...

Odpowiedzialnej produkcji, co nieodłącznie idzie w parze z dbaniem o środowisko naturalne, a także możliwości i sukcesów w pracy nad nowymi technologiami, które zwiększą wydajność i skuteczność proponowanych przez nas kosmetyków. 

# Wywiady i opinie
 reklama