Dywersyfikacja - różnicowanie asortymentu produkcji;
Elastyczność - dopasowanie mocy produkcyjnych do agresywnych zmian zainteresowania konsumentów i pików sprzedażowych;
E-commerce
Założenia na rok 2020 zostały zrealizowane. Wprowadziliśmy na rynek 10 nowych linii (łącznie 42 produkty), zanotowaliśmy wzrost sprzedaży w sklepie internetowym, rozpoczęliśmy prace nad nowym sklepem internetowym, utrzymaliśmy współpracę z sieciami, drogeriami oraz aptekami i sklepami internetowymi. Zrealizowaliśmy najważniejsze założenie na rok 2020 tj. przeprowadziliśmy się do nowej siedziby, z której jesteśmy bardzo dumni: -)
Kosmetyki ochrony przeciwsłonecznej.
Wprowadzenie nowości – innowacyjnych i zaawansowanych technologicznie – m.in. linii HYGIENIC LINE oraz pozostałych kosmetyków do pielęgnacji twarzy, skierowanych do różnych klientek, na różne problemy skóry.
Dbanie o klienta, o pracowników, elastyczność, która pozwala na dostosowanie się do potrzeb rynkowych.
Od zawsze stawiamy na jakość, na innowacyjność, na to, aby wyróżniać się na tle pozostałych rynkowych graczy, zawsze być o krok do przodu, nie naśladować konkurencji…
Zakupy przez internet. Myślę, że większość klientów doceniło ten styl zakupów i zostanie on z nimi na dłużej…
ECO/BIO, kosmetyki z certyfikatami
Spersonalizowana komunikacja w internecie (marketingowo-handlowa), rozwój, utrzymanie poziomu sprzedaży, wzmożona kreatywność na różnych szczeblach, przygotowanie na ewentualne kolejne fale pandemii.
Spokoju i sukcesów sprzedażowych.