Bardzo pracowity i pełen wyzwań.
Kontynuacja budowy nowego zakładu produkcyjnego, przybliżająca nas do zmiany warunków pracy, zwiększenia możliwości produkcyjnych poprzez zastosowanie nowych, nowoczesnych, ekonomicznych maszyn i urządzeń.
W sferze produkcyjnej relaunch produktów AVA Bio. Pod znanymi klientom nazwami znalazły się zupełnie nowe kosmetyki, o jeszcze lepszych właściwościach i jeszcze lepszym składzie – nawet 98% składników pochodzenia naturalnego.
Znane nazwy, naturalny charakter kosmetyku i najlepszy stosunek ceny do jakości pozwoliły seriom Bio Alga i Bio Rokitnik na efektowe wejście na sklepowe półki.
Zintensyfikowane działania w kategorii kosmetyków bio, eco i organic.
Świadomy klient. Troska o środowisko naturalne, czytanie etykiet, fora na temat pielęgnacji czy aplikacje do analizowania składu kosmetyków to już bardzo powszechne działania. Dzięki temu klient znajduje produkt, który spełnia jego potrzeby, daje oczekiwane efekty i eliminuje składniki przez niego niepożądane.
W dalszym ciągu trend bio, eco i organic.
Klienci są coraz lepiej wyedukowani i bardziej świadomi, nie tylko pielęgnacji ekologicznej, ale i troski o środowisko.
Składniki takich kosmetyków najczęściej pochodzą z upraw monitorowanych i zrównoważonego rozwoju, opakowania nadają się do recyklingu a cały proces produkcyjny redukuje zanieczyszczenie środowiska.
Wyeliminowanie plastiku z nieodnawialnych źródeł i jak najbardziej biodegradowalne opakowania, bezpieczne dla środowiska, ludzi i kosmetyku, ochrona środowiska poprzez zastosowanie źródeł energii odnawialnej, wprowadzenie nowoczesnych procesów produkcyjnych oszczędzających wodę i redukujących środki chemiczne
Wzmacniania relacji branżowych i nowych ekologicznych rozwiązań w trosce o środowisko.