Katarzyna Kostrzyńska, Chantal: Praca musi rozwijać, a kosmetyki to moja ukochana branża

Katarzyna Kostrzyńska, Chantal: Praca musi rozwijać, a kosmetyki to moja ukochana branża

Nasz cykl: #KobietyBranżyKosmetycznej
Poznajmy się bliżej!

Katarzyna Kostrzyńska, marketing managerka Chantal: uwielbia swoją pracę, resetuje się w górach, lubi inspirować i dawać się zainspirować.

Swój dzień zaczynam od…
Praca jest dla mnie…

Mój dzień musi się zacząć od kawy oraz zanurzenia się w social media i troszkę w portale branżowe. Po co? Żeby mieć napęd i inspiracje, bo jak inaczej rozwijać się w pracy? A ona tym właśnie jest - rozwojem.

W sektorze kosmetycznym najbardziej lubię…
A jeśli coś mnie w tej branży denerwuje, to…

Nie mogłabym pracować w innej branży - ten rodzaj estetyki, te środki wyrazu - to jest to, co mnie najbardziej kręci w kosmetykach. Obcowanie z pięknem po prostu. A jeśli już coś mnie w tej branży denerwuje, to powielanie pomysłów i rozwiązań, które udały się innym.

Na stres najlepiej jest…
Mój sposób na work-life balance…

Moim zdaniem na stres najlepiej jest po prostu oddychać. Wdech - wydech. A mój patent na work-life balance? To takie zen. Jak pracujesz, to bądź w tym na 100%. Jak odpoczywasz, to też na 100% - bez przeglądania służbowej poczty.

Ukochane miejsce na ziemi to…

Moje ukochane miejsce na ziemi to oczywiście góry. Uczą pokory, dają dystans, sycą duszę spokojem.

Ostatnia lektura, którą śmiało mogę polecić to…

Ostatnia książka, którą przeczytałam i śmiało mogę polecić (nie tylko kobietom) to "Wyspa kobiet morza" Lisy Lee - opowieść o determinacji, wytrwałości i sile kobiet w unikatowej kulturze małej koreańskiej wyspy.

Siostrzeństwo – piękna idea, utopia czy realne działania?

Wierzę w siostrzeństwo i realne działania. Dostrzegam naszą kobiecą wytrwałość, kreatywność, sumienność. Doceniam przestrzenie, gdzie możemy tę energię uwolnić i się nią podzielić.

Przesłanie, słowa, które najlepiej opisują mnie i mój stosunek do świata…

Słowa, które są mi szczególnie bliskie to: Be inspiring. Be inspired.

# Wywiady i opinie
 reklama