Nasz cykl: #KobietyBranżyKosmetycznej
Poznajmy się bliżej!
Spaceru z psem. Jest to codzienny obowiązek, który bardzo sobie cenię. Poranny spacer pomaga się obudzić i ułożyć w głowie plan na cały dzień.
Dużą satysfakcją. Nie wyobrażam sobie życia bez spełnienia zawodowego. Nie mogłabym też pracować na stanowisku, które nie daje mi możliwości rozwoju i nie stawia przede mną nowych wyzwań.
Produkty i ich estetykę. Ta branża jest bardzo kobieca. Daje możliwość tworzenia świetnych, innowacyjnych produktów i ubranie ich w piękne opakowania. Dla mnie, kobiety marketingowca, to wymarzona branża.
Spędzić miło czas z najbliższymi.
To nieprzynoszenie pracy do domu. W biurze skupiam się w stu procentach na tym co jest do zrobienia, ale w domu staram się oczyścić głowę i nie myśleć już o kwestiach zawodowych. To daje mi siłę i motywację do działania.
Trydent w północnych Włoszech. Wracamy tam co roku z rodziną, aby najpierw nacieszyć się klimatem miasteczek położnych nad jeziorem Garda czy Como, a następnie poszusować na alpejskich stokach.
"Pasja życia" Irvinga Stone’a czyli niesamowita biografia Vincenta van Gogh’a.
Niestety nadal wiele kobiet boryka się z dyskryminacją w pracy. Dużo ciężej jest im awansować na wymarzone stanowisko lub osiągnąć wysokie zarobki. Jest to jeden z wielu powodów dla których idea siostrzeństwa jest ważna i potrzebna. Okazywanie sobie szacunku, dobre słowo, wspieranie siebie nawzajem to rzeczy, które nic nie kosztują, a mogą zdziałać cuda.
Kluczem do szczęścia jest umiejetność czerpania radości z małych rzeczy. Zawsze widzę szklankę do połowy pełną i skupiam się tylko na pozytywach. Takie podejście sprawia, że jestem szczęśliwa.