Joanna Kowalczuk, Ziaja Polska: pandemia przyspieszyła cyfrowe rozwiązania
Joanna Kowalczuk, Ziaja Polska: pandemia przyspieszyła cyfrowe rozwiązania

Joanna Kowalczuk, dyrektor marketingu Ziaja Polska:

Sytuacja pandemiczna jest trudna dla wielu firm. To specyficzny okres, na który nikt nie był przygotowany i który jednocześnie wymagał reorganizacji pracy. Podobnie jak wszystkich innych, również nas zaskoczył rozwój wydarzeń i zmusił do pewnych zmian, w tym do przyspieszenia prac nad sklepem internetowym.

Pierwszy oficjalny e-sklep ziaja.com ruszył w kwietniu i rozwija się przez cały czas. W związku z tym, że nadal nikt nie jest w stanie przewidzieć jak sytuacja będzie wyglądała jesienią i zimą, musimy być gotowi na wiele wariantów działania.

Już teraz widzimy, że naszym klientom spodobała się możliwość zakupów kosmetyków drogą internetową.

Jest to także wynik ogólnej tendencji, która pokazuje, że konsumenci upodobali sobie zakupy online, jako te bardziej bezpieczne i wygodne.

Jesteśmy jak najbardziej gotowi wyjść tym oczekiwaniom naprzeciw, dlatego nieustannie pracujemy nad udoskonaleniami, ułatwieniami i usprawnieniami. Mamy nadzieję, że nadchodzący czas będzie dla nas wszystkich łaskawy i pozwoli na spokojny, stabilny rozwój.

Ogromne znaczenie ma również szeroka dystrybucja. Dostępność kosmetyków w wielu kanałach sprzedaży pozwala na pełne zaspokajanie potrzeb klientów w zakresie oferty oraz komfortu zakupów.

Produkty Ziaja można kupić w sklepach Ziaja dla Ciebie, online na ziaja.com, w sieciach handlowych, drogeriach, aptekach.

Oczywiście  Covid wzmocnił zainteresowanie produktami do higieny.

Dlatego w naszej ofercie pojawiły się preparaty dezynfekujące oraz antybakteryjne. Ale zauważyliśmy również popyt na inne produkty do pielęgnacji, szczególnie takie, które wpisują się trend domowego spa. Taką właśnie serią jest tegoroczna nowość - Baltic Home Spa fit, którą wprowadziliśmy na rynek podczas wiosennego lockdownu. Jest to odpowiedź na potrzeby klientów poszukujących preparatów nie tylko do pielęgnacji, ale pozwalających na relaks i odprężenie w domowym zaciszu.

# Wywiady i opinie
 reklama