Heinz-Glas - Było, Jest, Będzie 2021/2022

Heinz-Glas - Było, Jest, Będzie 2021/2022

Monika Kosmala-Sójka, dyrektor sprzedaży:

To był rok…

Pełen wyzwań, a jednocześnie był idealną okazją do udowodnienia i zaprezentowania, jakie wartości ceni sobie dana firma w praktyce. Na pewno nie był rokiem rozluźnienia po pełnym zaskoczeń roku 2020, ale rokiem ciężkiej i efektywnej pracy w celu wzrostu biznesu. Był swego rodzaju testem odporności oraz zdolności adaptacji naszych firm z Grupy HEINZ-GLAS Polska, który przeszliśmy pozytywnie.  

Trzy kluczowe słowa dla biznesu w 2021 roku to…

  • ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ oraz wzrost świadomości przeciętnego konsumenta w tym kierunku. Ze strony producentów konieczność zwiększenia kontroli w celu zapewnienia jakości i standardów etycznych produkcji. Coraz bardziej odczuwalne zmiany klimatyczne sprawiły, że firmy nie mogą już pomijać tego wątku w swoich działaniach ani w komunikacji z odbiorcami produktów i usług.
  • PRACA ZDALNA – dzięki poprawie dostępności i jakości globalnej komunikacji ta forma pracy na stałe zagościła wszędzie tam, gdzie tylko to możliwe, sytuacja sprowokowała konieczność wprowadzenia zmian w sposobie organizacji pracy.  
  • WZROST KOSZTÓW – dotknęły nas wszystkich, mniej lub bardziej boleśnie. Dla producentów to ogromne pole do usprawniania procesu planowania i realizacji produkcji, co z wydłużonymi terminami realizacji wielokrotnie było ekwilibrystyką.

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to…

W czasie pandemii wellbeing wysunął się na prowadzenie w peletonie trendów – a w przypadku naszej firmy znacząco wzrósł popyt na opakowania do np. zapachów domowych. Pojawiło się również zwiększone zainteresowanie opakowaniami standardowymi, dzięki którym można w prosty, ekonomiczny i co najważniejsze szybki sposób wdrożyć nowości kosmetyczne i perfumeryjne, reagując na dynamicznie zmieniające się zapotrzebowanie rynku. Ponadto wzmocniła się tendencja do zakupu opakowań ekologicznych, np. typu refill oraz z materiałów przyjaznych środowisku np. PCR, rPET.

Wyzwaniem na rok 2022 będzie…

Duża elastyczność, rozważna spontaniczność.

Sobie i konkurencji życzymy…

Przede wszystkim dużo zdrowia, pozytywnego myślenia  i uśmiechu. Natomiast biznesowo stabilności prawnej i gospodarczej, bo dzięki nim wszyscy możemy się rozwijać.

# Wywiady i opinie
 reklama