Pełen wyzwań, a jednocześnie był idealną okazją do udowodnienia i zaprezentowania, jakie wartości ceni sobie dana firma w praktyce. Na pewno nie był rokiem rozluźnienia po pełnym zaskoczeń roku 2020, ale rokiem ciężkiej i efektywnej pracy w celu wzrostu biznesu. Był swego rodzaju testem odporności oraz zdolności adaptacji naszych firm z Grupy HEINZ-GLAS Polska, który przeszliśmy pozytywnie.
W czasie pandemii wellbeing wysunął się na prowadzenie w peletonie trendów – a w przypadku naszej firmy znacząco wzrósł popyt na opakowania do np. zapachów domowych. Pojawiło się również zwiększone zainteresowanie opakowaniami standardowymi, dzięki którym można w prosty, ekonomiczny i co najważniejsze szybki sposób wdrożyć nowości kosmetyczne i perfumeryjne, reagując na dynamicznie zmieniające się zapotrzebowanie rynku. Ponadto wzmocniła się tendencja do zakupu opakowań ekologicznych, np. typu refill oraz z materiałów przyjaznych środowisku np. PCR, rPET.
Duża elastyczność, rozważna spontaniczność.
Przede wszystkim dużo zdrowia, pozytywnego myślenia i uśmiechu. Natomiast biznesowo stabilności prawnej i gospodarczej, bo dzięki nim wszyscy możemy się rozwijać.