Heinz-Glas - Było, Jest, Będzie 2021/2022
Heinz-Glas - Było, Jest, Będzie 2021/2022

Monika Kosmala-Sójka, dyrektor sprzedaży:

To był rok…

Pełen wyzwań, a jednocześnie był idealną okazją do udowodnienia i zaprezentowania, jakie wartości ceni sobie dana firma w praktyce. Na pewno nie był rokiem rozluźnienia po pełnym zaskoczeń roku 2020, ale rokiem ciężkiej i efektywnej pracy w celu wzrostu biznesu. Był swego rodzaju testem odporności oraz zdolności adaptacji naszych firm z Grupy HEINZ-GLAS Polska, który przeszliśmy pozytywnie.  

Trzy kluczowe słowa dla biznesu w 2021 roku to…

  • ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ oraz wzrost świadomości przeciętnego konsumenta w tym kierunku. Ze strony producentów konieczność zwiększenia kontroli w celu zapewnienia jakości i standardów etycznych produkcji. Coraz bardziej odczuwalne zmiany klimatyczne sprawiły, że firmy nie mogą już pomijać tego wątku w swoich działaniach ani w komunikacji z odbiorcami produktów i usług.
  • PRACA ZDALNA – dzięki poprawie dostępności i jakości globalnej komunikacji ta forma pracy na stałe zagościła wszędzie tam, gdzie tylko to możliwe, sytuacja sprowokowała konieczność wprowadzenia zmian w sposobie organizacji pracy.  
  • WZROST KOSZTÓW – dotknęły nas wszystkich, mniej lub bardziej boleśnie. Dla producentów to ogromne pole do usprawniania procesu planowania i realizacji produkcji, co z wydłużonymi terminami realizacji wielokrotnie było ekwilibrystyką.

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to…

W czasie pandemii wellbeing wysunął się na prowadzenie w peletonie trendów – a w przypadku naszej firmy znacząco wzrósł popyt na opakowania do np. zapachów domowych. Pojawiło się również zwiększone zainteresowanie opakowaniami standardowymi, dzięki którym można w prosty, ekonomiczny i co najważniejsze szybki sposób wdrożyć nowości kosmetyczne i perfumeryjne, reagując na dynamicznie zmieniające się zapotrzebowanie rynku. Ponadto wzmocniła się tendencja do zakupu opakowań ekologicznych, np. typu refill oraz z materiałów przyjaznych środowisku np. PCR, rPET.

Wyzwaniem na rok 2022 będzie…

Duża elastyczność, rozważna spontaniczność.

Sobie i konkurencji życzymy…

Przede wszystkim dużo zdrowia, pozytywnego myślenia  i uśmiechu. Natomiast biznesowo stabilności prawnej i gospodarczej, bo dzięki nim wszyscy możemy się rozwijać.

# Wywiady i opinie
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków w Organique Oferta pracy: E-commerce manager w Organique Oferta pracy: Brand Manager - Eagle Recruitment Oferta pracy: Asystent/ka w Dziale Zakupów - Hebe Oferta pracy: Product Manager w Dziale Marek Własnych - Make up - Drogerie Natura Oferta pracy: Technolog Kosmetyczny ds. Badań i Rozwoju - Newu Oferta pracy: Grupa Inco SA - Technolog R&D Oferta pracy: E-commerce Key Account Manager (branża kosmetyczna) Oferta pracy: Pelion SA - Product Manager Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. zakupów i logistyki Oferta pracy: Polemika - Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Resibo - Specjalista ds. zakupów Oferta pracy: Brand Manager/Product Manager Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Specjalista ds. Eksportu Oferta pracy: Abriga Polska - Specjalista ds. rozwoju produktu Veoli Botanica - Product Manager Verona Products Professional - Export Manager Dangaard Group Polska - Key Account Manager - kosmetyki Senelle Cosmetics: Specjalista ds. marketingu - Content Manager Mokosh Cosmetics: Specjalista ds. Marketingu i PR Kire Skin - Export Manager Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager