GoNature: dobry czas marek ekologicznych, trend less waste wpływa na rynek kosmetyczny

GoNature: dobry czas marek ekologicznych, trend less waste wpływa na rynek kosmetyczny

Agnieszka Popiołek-Głowacka, właścicielka firmy GoNature, w naszej corocznej sondzie "Było, jest, będzie" - edycja  2019/2020:

1. Dla branży to był rok…

Dynamiczny, ukierunkowany jeszcze bardziej niż poprzedni na wszystko co EKO, WEGE i NATURAL!

2. Najważniejsze z perspektywy mojej firmy w 2019 było…

Zwiększenie liczby SKU oraz rozwój marki na rynkach zagranicznych.

3. W 2020 nasze kluczowe cele biznesowe to…

Wzrost sprzedaży, rozwój marki i rozszerzenie kanałów sprzedaży, m.in. o rynki zagraniczne.

4. Rynkowe trendy, które mocno oddziaływały na rynek kosmetyczny w 2019 to…

Kosmetyki naturalne, wegańskie, z prostym składem -  takie właśnie jak nasze! Do tego dołóżmy jeszcze oczywiście wielefunkcyjność kosmetyków. Na to moim zdaniem klienci zwracali głównie uwagę w branży kosmetycznej.

5. Przewiduję, że najsilniejszym trendem w 2020 będzie…

Marki kosmetyczne działające w myśl zasady less waste.

6. Największe wyzwanie dla branży kosmetycznej to…

Przyciągnąć, zaskoczyć i utrzymać klienta.

7. Sobie i konkurencji na 2020 życzę…

Zwiększenia liczby klientów wybierających kosmetyki eko i wege oraz podboju rynków światowych: -)

# Wywiady i opinie
 reklama