GLOV: trend, który będzie oddziaływać na rynek kosmetyczny to mindful beauty...
GLOV: trend, który będzie oddziaływać na rynek kosmetyczny to mindful beauty...

Monika Żochowska i Ewa Dudzic, właścicielki firmy Phenicoptere i marki GLOV, w naszej corocznej sondzie "Było, jest, będzie" - edycja  2019/2020:

1. Dla branży to był rok…

Wymagających konsumentów, wzrostu znaczenia kosmetyków spersonalizowanych, odpowiadającym indywidualnym potrzebom klienta/klientki.

2. Najważniejsze z perspektywy naszej firmy w 2019 było…

Poszerzenie sieci sprzedaży detalicznej i ekspansja zagraniczna.

3. W 2020 nasze kluczowe cele biznesowe to…

Wejście na rynek z nowymi produktami idealnie komponującymi się z dotychczas powstałymi produktami marki GLOV.

4. Rynkowe trendy, które mocno oddziaływały na rynek kosmetyczny w 2019 to…

Rosnące znaczenie trendu eko, ograniczanie negatywnego wpływu na środowisko i oczekiwania klientów na naturalne, zdrowe produkty

5. Przewidujemy, że najsilniejszym trendem w 2020 będzie…

Mindful beauty. Mindfullness jest świadomym doświadczaniem obecnej chwili.

W języku branżowym mindful beauty koncentruje się na pielęgnacji naturalnej, trendzie clean beauty, aromaterapii i wellness. To odpowiedź na potrzebę ukojenia i uspokojenia umysłu dzięki rytuałowi pielęgnacyjnemu twarzy i ciała.

6. Największe wyzwanie dla branży kosmetycznej to…

Polaryzacja postaw konsumentów - z jednej strony podejście minimalistyczne, ekologiczne i zgodne z ochroną środowiska, z drugiej futurystyczne podejście do dziedzin beauty i fashion.

7. Sobie i konkurencji na 2020 życzymy…

Świadomych i oddanych klientów, pozytywnej energii w zespole współpracowników oraz zwielokrotnienia sukcesów minionego roku!

# Wywiady i opinie
 reklama