Dużych wyzwań. W centrum zainteresowania, w obliczu alarmujących doniesień na temat stanu środowiska, znalazły się opakowania kosmetyczne.
Rozszerzenie linii preparatów do pielęgnacji oczu z wyciągiem ze świetlika lekarskiego oraz zmiana ich opakowań na 25-lecie marki. To był ukłon w stronę tradycji, korzeni firmy. Z kolei wybiegając w przyszłość zaprezentowaliśmy konsumentowi innowacyjne produkty w dwóch wiodących trendach.
W trendzie „zero waste”, jako jedni z pierwszych w kraju, zaoferowaliśmy kosmetyki w opakowaniach typu refill. Opracowaliśmy również strategię Małych Kroków (#ekokrokifloslek), mającą na celu m.in. ograniczenie ilości plastiku wprowadzanego w postaci opakowań do środowiska.
Z kolei w trendzie spersonalizowanego piękna, połączonego z minimalizmem, opracowaliśmy i zaproponowaliśmy absolutnie rewelacyjną linię kremów sferycznych SKIN Care EXPERT SPHERE-3D, uzupełnionych koncentratami i maseczkami. Kosmetyki te możemy dobierać i łączyć ze sobą w zależności od potrzeb naszej skóry lub apetytu na substancję aktywną: -)
Silniejsze zaistnienie marki w kanale e-commerce oraz dalszy rozwój eksportu. Chcielibyśmy urosnąć w tych obszarach nawet o 30%.
Te płynące z Azji. Zawdzięczamy im zmianę stosunku konsumenta do kosmetyków. Kobiety postawiły na przyjemność poznawania nowych form kosmetycznych, nowych opakowań, nowych marek. Postanowiły czerpać jeszcze większą radość i satysfakcję z samego rytuału pielęgnacji, bądź posiadania ślicznego, a czasami zabawnego opakowania.
Kosmetyk zaczął być pożądanym gadżetem. Pielęgnacja w coraz większym stopniu potrafi wpływać na poziom zadowolenia, a nawet szczęścia. A zrelaksowana kobieta staje się jeszcze piękniejsza!
„Zero waste”, zaprezentowany na targach Cosmopack i Cosmoprof Bolonia. W branży wiele uwagi poświęca się dziś opakowaniom. Poszukiwane są innowacyjne rozwiązania słoiczków, butelek typu BIO lub wyprodukowanych z użyciem recyklatów. Zarówno producenci, jak i konsumenci stają się coraz bardziej świadomi wpływu swoich decyzji na środowisko. Dlatego prognozujemy, że najbardziej dynamicznie będzie rozwijał się w najbliższym czasie właśnie trend naturalny, ekologiczny.
Wciąż szybko zmieniające się prawo, ale również wymagania i oczekiwania konsumentów.
Wydaje się, że czeka nas również, wraz z rozwojem technologii 5G, cyfryzacja branży. To ekscytujące.
Przewidujemy, że będziemy potrafili szybciej, lepiej i bardziej bezpośrednio trafić do konsumenta z informacją o naszych produktach. Komunikacja stanie się łatwiejsza.
Radości tworzenia oraz optymizmu i lojalności konsumentów.