Ewelina Kwit-Betlej, Resibo. Było, Jest, Będzie 2023/2024

Ewelina Kwit-Betlej, Resibo. Było, Jest, Będzie 2023/2024

Ewelina Kwit-Betlej, twórczyni marki Resibo:

To był rok…

Niezwykle pracowity, wymagający, ale pełen satysfakcji i dumy. Rozpoczęliśmy współpracę z Rossmannem, największą siecią drogerii w Polsce. Na jej potrzeby stworzyliśmy serię kosmetyków, które układają się w gotowy, prosty plan pielęgnacyjny. To doskonały sposób, by zacząć swoją przygodą z bardziej świadomą pielęgnacją skóry, która daje wielowymiarowe efekty. Pokazujemy, że skuteczna pielęgnacji nie musi być skomplikowana, a z całą pewnością może być łatwa i przyjemna. Pojawienie się naszych kosmetyków w drogeriach Rossmann daje nam ponad 1 800 nowych punktów styku z klientami.

Trzy kluczowe słowa dla biznesu kosmetycznego w roku 2023 to…

Elastyczność – to, jak szybko rozwija i zmienia się rynek, i jak dynamicznie trzeba się do niego dostosować.

Rozwój – przez pryzmat pojawiających się nowych marek kosmetycznych i samej konkurencji oraz tego, co na nas wymusza.

Technologia – służy i elastyczności, i rozwojowi, ale sprzyja też temu, aby nasze działania były bardziej zrównoważone oraz aby kosmetyki były efektywne i tworzone z większym poszanowaniem środowiska.

Branżowy news roku…

Zmiany na szczycie Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego – odejście Blanki Chmurzyńskiej-Brown do L‘Oréal Poland oraz objęcie stanowiska dyrektor generalnej PZPK przez Justynę Żerańską. Obu Paniom kibicuję i życzę sukcesów.

Nasz największy sukces w 2023 to…

Zdecydowanie nowa kampania wizerunkowa You make beauty. We care, która jest pokłosiem wdrożenia nowej strategii rozwoju naszej marki. Manifestujemy w niej bliskie nam wartości: odwagę, zaufanie, skuteczność i innowacyjność. Odnoszą się one zarówno do produktów Resibo, społeczności wokół marki, relacji wewnętrznych i zewnętrznych, jak i języka komunikacji, którym się posługujemy. Od początku odważnie budujemy markę stawiając na skuteczne kosmetyki, edukując na temat ważnych społecznie spraw i współpracując z innymi kobiecymi markami. Teraz postanowiliśmy jeszcze bardziej zaakcentować bliskie nam wartości. W Resibo wierzymy, że nie musisz rezygnować z siebie w obliczu życiowych obowiązków. Nie musisz ukrywać swoich emocji ani dostosowywać się do cudzych oczekiwań. Nasza marka jest manifestem wolności i pewności siebie.

Wyzwaniem na rok 2024 będzie…

Z pewnością wzmacnianie rynkowych pozycji. Większość firm planuje rozwój, do tego powstaje wiele nowych marek. Dlatego tak istotne jest znalezienie własnej ścieżki, na której będziemy zauważalni, a także budowanie portfolio o unikalne produkty.

Sobie i konkurencji na kolejny rok życzymy…

Wytrwałości w realizacji zaplanowanych celów. Nie traćmy nadziei w sukces własnych założeń, jeśli w nie mocno wierzymy.

# Wywiady i opinie
loki joanna