Dla marki Eveline Cosmetics innowacyjność jest priorytetem – każda z linii, która trafia na półkę sklepową jest szczegółowo przebadana pod kątem skuteczności zastosowanych składników aktywnych, bezpieczeństwa dla skóry, dbamy też o to, aby nasze produkty były wygodne w aplikacji i przyjemne w stosowaniu.
Młody konsument jest szczególnie wyczulony na nowinki rynkowe i trendy. Jednym z nich jest np. trend związany ze stosowaniem do makijażu twarzy podkładów o lekkiej, płynnej konsystencji, o właściwościach bardziej nawilżających i rozświetlających skórę, niż dających efekt pełnego krycia.
Lekkie podkłady, takie jak np. HD Liquid Control nadają skórze naturalny koloryt, pozwalają jej oddychać i dzięki beztłuszczowej formule nie zatykają porów.
Cały czas nie ustaje też moda na kosmetyki koreańskie – ich sprzedaż rok do roku rośnie o kilkadziesiąt procent w skali światowej.
W ten trend wpisuje się m.in. nasza linia Royal Snail z filtrowanym śluzem ślimaka. Bardzo modny jest trend eko i tutaj mamy linię do pielęgnacji twarzy Bio Vegan, opartą w 95% na składnikach aktywnych pochodzenia naturalnego.
Poważnym problemem jest zanieczyszczenie środowiska, które ma wpływ nie tylko na nasze zdrowie, ale i wygląd.
Pojawia się więc coraz więcej produktów kosmetycznych mających niwelować negatywne skutki, jakie zanieczyszczone powietrze, klimatyzacja, ogrzewanie, wywołują na naszej skórze. Przykładem tego typu produktów jest nasza nowa linia podkładów Matt my day – oprócz podstawowego działania, jakim jest wyrównanie kolorytu i matowienie skóry zawierają nowoczesny składnik anti-pollution oraz filtry UVA i UVB.
Strategie marketingowe, mediowe, które były skuteczne kilka lat temu, nie sprawdziłyby się dzisiaj w komunikacji z młodym pokoleniem. Zmieniający się sposób konsumpcji mediów wymaga od nas ciągłego reagowania na nowe trendy w komunikacji.
Priorytetem jest digital i precyzyjne działania wykorzystujące różnorodne narzędzia i formy reklamy, jakie on daje.
Niezwykle istotnym kanałem komunikacji z pokoleniem Z jest są influencerzy, jednak współpraca z nimi musi być dokładnie przemyślana, zaplanowana i wynikająca z całej strategii komunikacyjnej marki.