Eveline Cosmetics: w komunikacji z zetkami trzeba stawiać na media digitalowe
Eveline Cosmetics: w komunikacji z "zetkami" trzeba stawiać na media digitalowe

Karina KozerskaKarina Kozerska, dyrektor marketingu Eveline Cosmetics:

Dla młodego konsumenta zarówno innowacyjne formuły, jak i nowe rozwiązania dotyczące aplikacji są istotne przy podejmowaniu decyzji o zakupie kosmetyków.

Dla marki Eveline Cosmetics innowacyjność jest priorytetem – każda z linii, która trafia na półkę sklepową jest szczegółowo przebadana pod kątem skuteczności zastosowanych składników aktywnych, bezpieczeństwa dla skóry, dbamy też o to, aby nasze produkty były wygodne w aplikacji i przyjemne w stosowaniu.

Młody konsument jest szczególnie wyczulony na nowinki rynkowe i trendy. Jednym z nich jest np. trend związany ze stosowaniem do makijażu twarzy podkładów o lekkiej, płynnej konsystencji, o właściwościach bardziej nawilżających i rozświetlających skórę, niż dających efekt pełnego krycia.

Lekkie podkłady, takie jak np. HD Liquid Control nadają skórze naturalny koloryt, pozwalają jej oddychać  i dzięki beztłuszczowej formule nie zatykają porów.

Cały czas nie ustaje też moda na kosmetyki koreańskie – ich sprzedaż rok do roku rośnie o kilkadziesiąt procent w skali światowej.

W ten trend wpisuje się m.in. nasza linia Royal Snail z filtrowanym śluzem ślimaka. Bardzo modny jest trend eko i tutaj mamy linię do pielęgnacji twarzy Bio Vegan, opartą w 95% na składnikach aktywnych pochodzenia naturalnego.

Poważnym problemem jest zanieczyszczenie środowiska, które ma wpływ nie tylko na nasze zdrowie, ale i wygląd.

Pojawia się więc coraz więcej produktów kosmetycznych mających niwelować negatywne skutki,  jakie zanieczyszczone powietrze, klimatyzacja, ogrzewanie,  wywołują na naszej skórze. Przykładem tego typu produktów jest nasza nowa linia podkładów Matt my day – oprócz podstawowego działania, jakim jest wyrównanie kolorytu i matowienie skóry zawierają nowoczesny składnik anti-pollution oraz filtry UVA i UVB.

Strategie marketingowe, mediowe, które były skuteczne  kilka lat temu, nie sprawdziłyby się dzisiaj w komunikacji z młodym pokoleniem. Zmieniający się sposób konsumpcji mediów wymaga od nas ciągłego reagowania na nowe trendy w komunikacji.

Priorytetem jest digital i precyzyjne działania wykorzystujące różnorodne narzędzia i formy reklamy, jakie on daje.

Niezwykle istotnym kanałem komunikacji z pokoleniem Z jest są influencerzy, jednak współpraca z nimi musi być dokładnie przemyślana, zaplanowana i wynikająca z całej strategii komunikacyjnej marki.

# Wywiady i opinie
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Veoli Botanica - Product Manager Verona Products Professional - Export Manager Dangaard Group Polska - Key Account Manager - kosmetyki Senelle Cosmetics: Specjalista ds. marketingu - Content Manager Mokosh Cosmetics: Specjalista ds. Marketingu i PR Kire Skin - Export Manager Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager