Elżbieta Karwik, Aleksandra Lemmle, BTSG: w kontekście ciałopozytywności branża fashion radzi sobie lepiej niż beauty
Elżbieta Karwik, Aleksandra Lemmle, BTSG: w kontekście ciałopozytywności branża fashion radzi sobie lepiej niż beauty

Elżbieta Karwik, Aleksandra Lemmle, właścicielki Be The Sky Girl:

Ela: Kto zna naszą markę, wie, że… jest superbohaterką! Dokładnie taką jak każda z nas. Od samego początku, kiedy powstał pomysł na Be The Sky Girl, wiedziałyśmy, że będzie to przede wszystkim przesłanie, którego “nośnikiem” będą kosmetyki naturalne.

Od dawna powtarzamy kobietom, żeby zbudowały ze sobą relację, pokochały siebie, nie bały się marzyć i latać wysoko, żyły w zgodzie ze sobą i swoim ciałem, to filozofia naszej marki i nasza mantra każdego dnia. To zdecydowanie wartości stanowiące podstawę ciałopozytywności. Miłość do siebie i akceptacja swojego ciała to klucz do zrozumienia siebie, znalezienia celu i urochomienia pokładów odwagi, które zostały głęboko ukryte, a są nam bardzo potrzebne do tego, aby zdobywać świat.

Ola: Biznes kosmetyczny przez lata narzucał nam kult piękna, pewne kanony, jak gładka skóra, pozbawiona zmarszczek i niedoskonałości, ciało bez cellulitu i rozstępów.

To, że w reklamach kremów anti-ageing występowały 20 latki, a na zdjęciach rzęsy były doklejone, a nie wytuszowane promowanym tuszem, sprawiło, że wiele dziewczyn zaczęło mieć ogromne kompleksy związane z wyglądem…

Zaczęłyśmy obsesyjne poprawiać, co się da i uganiać za niedoścignionym (tak myślałyśmy) ideałem piękna.

W kontekście ciałopozytywności zdecydowanie lepiej radzi sobie branża fashion niż beauty. Nawet na wybiegach największych projektantów widzimy zmiany w sylwetkach modelek. Pojawia się więcej dziewczyn plus size, które pokazują, że każde ciało jest piękne. My staramy się pokazać naszym Sky Girl, że piękno tkwi w nich samych, że to energia, którą noszą w sercu, a zmarszczki są dowodem na to, że w ich życiu mają wiele powodów do radości i uśmiechu. Nasze wartości są “wypisane” na naszych produktach!; -)

# Wywiady i opinie
 reklama