Edyta Nocuń, DUCRAY Polska: zależy nam, by by choroby skóry nie wykluczały konsumentów z normalnego życia

Edyta Nocuń, DUCRAY Polska: zależy nam, by by choroby skóry nie wykluczały konsumentów z normalnego życia

Edyta Nocuń, Group Product Manager PFD, DUCRAY:

Marka Ducray ma w ofercie nie tylko kosmetyki pielęgnacyjne dla osób dbających o piękno – zapewniające odpowiednie nawilżanie czy ochronę przed przebarwieniami posłonecznymi.

Nasze dermokosmetyki pomagają osobom z atopowym zapaleniem skóry, łojotokiem czy łuszczycą. W tym roku zadecydowaliśmy, by ruszyć z kampanią GOTOWI NA ZMIANĘ, pokazującą jak żyć lepiej pomimo widocznej choroby skóry.

Dominika Jeżewska, czyli Pani ŁuskaTo właśnie promocja ciałopozytywności, bo wygląd nie powinien zabierać szansy na szczęśliwe życie. Akceptacja swoich niedoskonałości i zmiana nastawienia pozwala na wyjście z ukrycia i normalne funkcjonowanie. Projekt sponsorowany przez markę Ducray  ma na celu  pomoc nie tylko osobom chorym na łuszczycę, ale też cierpiącym na inne widoczne schorzenia skóry -  na przykład trądzik czy blizny w widocznych miejscach, które również mogą skorzystać z inspiracji i narzędzi proponowanych podczas szkoleń.

Cykl rozmów i warsztaty mają na celu pokazanie jak sobie radzić z ograniczeniami wynikającymi z choroby i nieakceptowanego przez społeczeństwo wyglądu, co można zrobić, aby poczuć się lepiej.

Czemu to tak ważne? Na łuszczycę najczęściej zapadają ludzie młodzi, którzy wcześniej prowadzili "normalne życie" - towarzyskie, rodzinne, zawodowe. Choroba odbiera im je w stopniu, jakiego kompletnie się nie spodziewali, słysząc diagnozę. Frustracja, zły system leczenia i związany z tym brak wiary pacjentów w skuteczność terapii powoduje depresję, a nawet próby samobójcze. Pacjenci z łuszczycą często wymagają leczenia antydepresantami. W sierpniu wystartował sam program, a we wrześniu rusza rekrutacja do cyklu warsztatów. Uczestnicy otrzymają możliwość udziału w sesjach rozwojowych mających wpływ na ich postrzeganie siebie, a relacje dotyczące poruszanych zagadnień będą dostępne na kanałach partnerów.

DUCRAY Polska wspiera akcję, sponsorując warsztaty mające na celu zmianę podejścia do choroby i redukcję stresu oraz oferując emolienty do pielęgnacji skóry oraz produkty do higieny, przeznaczone nie tylko do pielęgnacji skóry z łuszczycą.

Marka przekaże specjalistyczne kremy kojące, regenerujące, barierowe oraz żele myjące, przeznaczone do pielęgnacji i ochrony skóry wrażliwej, wysuszonej i narażonej na podrażnienia. Przez ten gest marka Ducray chce wesprzeć osoby borykające się z problemami skórnymi i promować ciałopozytywność w takim rozumieniu, że nie trzeba mieć koniecznie idealnej cery, aby być kochanym i szczęśliwym człowiekiem.

# Wywiady i opinie
 reklama