Nasze dermokosmetyki pomagają osobom z atopowym zapaleniem skóry, łojotokiem czy łuszczycą. W tym roku zadecydowaliśmy, by ruszyć z kampanią GOTOWI NA ZMIANĘ, pokazującą jak żyć lepiej pomimo widocznej choroby skóry.
To właśnie promocja ciałopozytywności, bo wygląd nie powinien zabierać szansy na szczęśliwe życie. Akceptacja swoich niedoskonałości i zmiana nastawienia pozwala na wyjście z ukrycia i normalne funkcjonowanie. Projekt sponsorowany przez markę Ducray ma na celu pomoc nie tylko osobom chorym na łuszczycę, ale też cierpiącym na inne widoczne schorzenia skóry - na przykład trądzik czy blizny w widocznych miejscach, które również mogą skorzystać z inspiracji i narzędzi proponowanych podczas szkoleń.
Cykl rozmów i warsztaty mają na celu pokazanie jak sobie radzić z ograniczeniami wynikającymi z choroby i nieakceptowanego przez społeczeństwo wyglądu, co można zrobić, aby poczuć się lepiej.
Czemu to tak ważne? Na łuszczycę najczęściej zapadają ludzie młodzi, którzy wcześniej prowadzili "normalne życie" - towarzyskie, rodzinne, zawodowe. Choroba odbiera im je w stopniu, jakiego kompletnie się nie spodziewali, słysząc diagnozę. Frustracja, zły system leczenia i związany z tym brak wiary pacjentów w skuteczność terapii powoduje depresję, a nawet próby samobójcze. Pacjenci z łuszczycą często wymagają leczenia antydepresantami. W sierpniu wystartował sam program, a we wrześniu rusza rekrutacja do cyklu warsztatów. Uczestnicy otrzymają możliwość udziału w sesjach rozwojowych mających wpływ na ich postrzeganie siebie, a relacje dotyczące poruszanych zagadnień będą dostępne na kanałach partnerów.
DUCRAY Polska wspiera akcję, sponsorując warsztaty mające na celu zmianę podejścia do choroby i redukcję stresu oraz oferując emolienty do pielęgnacji skóry oraz produkty do higieny, przeznaczone nie tylko do pielęgnacji skóry z łuszczycą.
Marka przekaże specjalistyczne kremy kojące, regenerujące, barierowe oraz żele myjące, przeznaczone do pielęgnacji i ochrony skóry wrażliwej, wysuszonej i narażonej na podrażnienia. Przez ten gest marka Ducray chce wesprzeć osoby borykające się z problemami skórnymi i promować ciałopozytywność w takim rozumieniu, że nie trzeba mieć koniecznie idealnej cery, aby być kochanym i szczęśliwym człowiekiem.