Dominika Kasztelan, Eisenberg Paris: biznes kosmetyczny to nieustanna nauka
Dominika Kasztelan, Eisenberg Paris: biznes kosmetyczny to nieustanna nauka

>> To może zabrzmieć jak banał, ale kiedy czujesz się piękna i silna w środku, to widać na zewnątrz <<
Angelina Jolie

Dlaczego to właśnie biznes kosmetyczny Panią przyciągnął?

Dominika Kasztelan International Trainer Manager & Beauty Expert EISENBERG PARIS: Czułam się pewnie, stawiając pierwsze kroki w progach selektywnych perfumerii, przechodząc przez każdy etap rozwoju w branży beauty, nauczyłam się, jak ważne jest zbudowanie trwałej i solidnej relacji z kobietami. Odpowiadamy za trendy, mamy wpływ na pielęgnacyjne nawyki kobiet, które przecież nas słuchają, wzorują się, wierzą, że wskazane porady przyniosą opisane korzyści dla skóry. Biznes kosmetyczny to nieustanna nauka, pogłębiana przynosi satysfakcję i uznanie. 

Z jakimi stereotypami w biznesie kobiety wciąż muszą się mierzyć? 

Nie mierzymy się ze stereotypami, obalamy je każdego dnia. Siła jest kobieta, piękną, zdrową, promienną i stabilną.

Trzy najważniejsze cechy, jakie przydają się w zarządzaniu? 

Pasja i miłość do marki, którą się reprezentuje. Umiejętność słuchania tych, którzy są dopuszczani do głosu najrzadziej. Bycie szczegółowym, szczegóły tworzą całość, a kluczem jest determinacja.

Jakie są Pani zdaniem współczesne konsumentki? Co je inspiruje? Jak traktują kwestię urody? Czym kierują się często w swoich wyborach? O czym firmy kosmetyczne powinny pamiętać, kierując do nich swoją ofertę?

Zacznę od tego, o czym firmy kosmetyczne powinny pamiętać, kierując swoją ofertę do kobiet. Spoczywa na nas odpowiedzialność! Dbałość o formuły to podstawa. Zapewnienie bezpieczeństwa konsumentkom, wiarygodność, dokładny opis działania produktów.  

Myślę, że sytuacja pandemiczna w kraju sprawiła, że każda z nas z zaciekawieniem zerknęła na etykietę swoich ulubionych produktów. W końcu pojawiło się pytanie, czy aby na pewno tego mi teraz potrzeba, czy mnie na to stać, czy ten produkt jest wart swojej ceny?! Kobiety czytają składy, szukają sprawdzonych opinii, niekoniecznie skupiając się na efektach działania preparatu przedstawionego jedynie w kampanii reklamowej. 

Współczesne konsumentki wiedzą - skin first, make up second... Zdrowa promienna cera to podstawa każdego makijażu. Aktualnie działanie przeciwzapalne jest najważniejsze dla naszej cery, dlaczego?  Noszenie maseczek ochronnych nie ułatwia skórze oddychania i regeneracji naskórka. Produkty z cyklu „poprawię wszystko w dwa tygodnie” odeszły do lamusa. Działanie wewnątrzkomórkowe, aktywne składniki, opatentowane formuły to przyszłość marek, którym zaufają nasze konsumentki.

# Wywiady i opinie
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Veoli Botanica - Product Manager Verona Products Professional - Export Manager Dangaard Group Polska - Key Account Manager - kosmetyki Senelle Cosmetics: Specjalista ds. marketingu - Content Manager Mokosh Cosmetics: Specjalista ds. Marketingu i PR Kire Skin - Export Manager Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager