Trudny, wymagający, weryfikujący potencjał i możliwości firm kosmetycznych. Dla nas mimo wszystko, tak jak poprzedni, bardzo dobry. Rok obfitujący w skuteczne działania rynkowe, premiery produktowe w różnych kategoriach, innowacyjne wdrożenia w kategorii pielęgnacji ciała i twarzy poparte certyfikacją Eco-Cert Cosmos Natural, inwestycje w rozwój technologiczny, efektywne kampanie digitalowe z nową ambasadorką marki Pauliną Krupińską, mocne aktywności sprzedażowe w kanale nowoczesnym w Polsce i dalsza ekspansja na naszych 90 rynkach eksportowych. 2021 to kolejny rok pracy nad strategią rozwoju naszych marek, kategorii i spójnymi działaniami komunikacyjnymi. To wszystko dla klientów, którzy kupując mówili „sprawdzam”. I to było dla nas dobre doświadczenie.
Długoterminowa strategia biznesowa Delii oparta na transparentności działań i autentycznych wartościach marki daje gwarancję skuteczności. Zawsze podkreślam, że w Delii robimy storydoing, gdzie doświadczenia naszych klientek mają bezpośredni wpływ na plany i kierunki działań.
Rok, w którym wszystkim było trudno, dlatego nie zaprzestaliśmy naszych działań CSR-owych wpisanych na stałe w dna marki i w dalszym ciągu wspieramy finansowo fundację Gajusz i wiele innych organizacji charytatywnych.
Nie jest to stricte nowy trend, natomiast ciekawym elementem jest jego dalszy rozwój na świecie, ale szczególnie w Polsce: naturalność i ekologia. Jak widzimy pojemność tych słów jest właściwie nieograniczona. Naturalnie więc pojawia się pytanie, w którą stronę to ewoluuje? Kreatywność i innowacyjność producentów oraz chęć wyróżnienia się na półce będzie weryfikowana od strony formalnej nowego Europejskiego Zielonego Ładu. Na to wszystko należy nałożyć zmieniające się i coraz bardziej sprecyzowane oczekiwania konsumentów. Najciekawsze pytanie: gdzie znaleźć złoty środek?
Jest ich wiele, bo żyjemy w intensywnie zmieniających się warunkach.
Dobrych decyzji biznesowych. Efektywnej pracy w dalszym budowaniu pozytywnego wizerunku na świecie polskiej branży kosmetycznej. Jesteśmy piątą gospodarką w Europie, na pewno możemy więcej: -) Wytrwałości w trudnym i zmieniającym się otoczeniu mikro- i makroekonomicznym. I zdrowia!