Wyzwanie, adaptacja, wytrwałość - WAW: -)
Szczerze mówiąc rok 2020 nie pozwolił nam na zrealizowanie naszych założeń na ten rok. Był jednak próbą generalną dla naszej marki i egzamin ten zdałyśmy. Nie zmarnowałyśmy też czasu. Wykorzystałyśmy moment na przeprowadzenie delikatnego rebrandingu, dopracowanie naszej strony internetowej i spisanie naszej filozofii, która istotnie dojrzała przez te ostatnie lata. Nie jest to zatem czas stracony.
Kosmetyki naturalne początkowo nie ucierpiały zanadto z powodu pandemii. W pierwszych miesiącach sprzedaż nie spadała, ale nawet wzrosła. Niestety miesiące powakacyjne okazały się trudniejsze. Szczęściem kosmetyki, choć nie są produktami pierwszej potrzeby, nie schodzą od razu z listy zakupów. Natomiast w dobie Covid kosmetyki naturalne ugruntowały swoją pozycję nie tylko ze względu na swoją skuteczność, ale też prozdrowotne aspekty.
To, co zawsze pomaga przetrwać naszej firmie to optymizm, stawianie na działania możliwe do zrealizowanie w danej chwili oraz solidarność zespołu. Tym razem te wartości znów się sprawdziły.
Badania pokazują, że tendencja do zakupu kosmetyków naturalnych utrzyma się, a nawet będzie wzrastać. Pandemia nie tylko nie odwróciła tego trendu, ale go wręcz wzmocniła.
Zdrowia, odnowieniu się gospodarki na warunkach pozwalających wzrastać naszym biznesom przy jednoczesny zadbaniu o naszą planetę i ochronieniu jej przed degradacją i nieodwracalnymi niekorzystnymi zmianami. I jak zawsze życzymy wszystkim pokoju!