Szczęśliwie udało nam się w dużej mierze zrealizować wcześniejsze założenia. Nie zrealizowaliśmy jedynie w pełni planów rozwoju naszych marek na rynku krajowym.
Oczywiście cały segment usług beauty, detaliczny segment premium, rynek kolorówki.
Zaangażowanie się w produkcję środków antybakteryjnych, rozwój eksportu oraz rozwój e-commerce.
Niewielki wzrost sprzedaży i rentowności.
Większy wzrost sprzedaży i rentowności.
Rezygnacja z produktów premium, rezygnacja z zakupów „dla przyjemności”, przeniesienie zakupów do sieci. Zakładamy, że nie wszystkie zmiany będą trwałe. Niemniej jednak na pewno więcej klientów pozostanie przy zakupach on-linowych.
Wielki Powrót do Normalności po opanowaniu pandemii. Duża aktywność produktowa i technologiczna. Duży wzrost zainteresowania produktami ekologicznymi, organicznymi i naturalnymi.
Poprawić efektywność organizacji tak, by przy wzrastających (z powodu wzrostu kursu walut) cenach zakupowych i kosztach robocizny, a z drugiej strony silnej presji cenowej konsumentów, mimo wszystko być na plusie.
Szybkiego opanowania pandemii i jak najszybszego, a zarazem bezpiecznego, powrotu do normalności!