Cellublue z kobietami - wolność jest w sercu naszej marki
Cellublue z kobietami - wolność jest w sercu naszej marki

W obliczu ostatnich wydarzeń w Polsce, oddział marki Cellublue w Warszawie wraz z zarządem we Francji podjęli decyzję, iż w dniach 27-28 października całkowity dochód ze sprzedaży wszystkich produktów na stronie cellublue.pl zostanie przekazany fundacji Centrum Praw Kobiet.

Kobieca solidarność może stać się rzeczywistością. Cellublue jest marką kosmetyków pielęgnacyjnych, która od lat wspiera Kobiety w tym, by czuły się dobrze w swojej skórze. Zdecydowana większość zespołu firmy to Kobiety, także w Polsce. Poprzez przekazanie środków na Centrum Praw Kobiet, marka chce okazać wsparcie wszystkim Polkom.

Nieoficjalnym symbolem Francji jest popiersie wojowniczki Marianny, która dziś jest symbolem wolności. Wolność to także wartość, która jest bliska sercu marki. W XXI wieku marki nie mogą biernie przyglądać się zachodzącym zmianom.

Dlatego zespół Cellublue dołącza do tysięcy Polek, które dziś walczą o prawo do wolności.

O marce:
Cellublue to francuska marka naturalnych kosmetyków pielęgnacyjnych, posiadająca w swojej ofercie pierwszą w Europie bańkę antycellulitową. Założyciele marki wierzą, że bez względu na rozmiar czy wiek, każda kobieta zasługuje, by czuć się komfortowo w swoim ciele. Dlatego w swoich laboratoriach pracują nad składami kosmetyków, które wpływają pozytywnie na jędrność i kondycję skóry, jednocześnie zachowując naturalny skład. 
O Centrum Praw Kobiet:
Misją Centrum Praw Kobiet jest przeciwdziałanie wszelkim formom przemocy i dyskryminacji kobiet w życiu prywatnym, publicznym i zawodowym. CPK dąży do stworzenia warunków umożliwiających kobietom korzystanie z należnych im praw człowieka w tym prawa do życia wolnego od przemocy i dyskryminacji oraz realizację konstytucyjnej zasady równouprawnienia płci.
# Wywiady i opinie
 reklama