Było, Jest, Będzie 2022/2023 - Ziko Dermo
Beata Orlicka, Koordynator ds. Promocji i Sprzedaży Dermokosmetyków
2022 – to był rok…
Dla naszej drogerii Ziko Dermo to był rok jubileuszowy, w którym świętowaliśmy 10-te urodziny. Rok pełen wspomnień, wyzwań i sukcesów. Zakończenie pandemii umożliwiło nam powrót do organizacji eventów, dermokonsultacji i wreszcie, ponownie mogliśmy cieszyć się z bezpośredniego kontaktu z naszymi klientami. Znowu możemy doradzać we właściwym prowadzeniu domowej pielęgnacji, która w pandemii, w czasie zamknięcia gabinetów kosmetycznych, nabrała szerszego wymiaru.
Był to rok przełomowy dla rozwoju Ziko Dermo, w ramach którego swoją premierę miały poniższe akcje:
- z okazji 10-lecia wydaliśmy książkę poradnik „Jesteś Piękna, Sekrety Holistycznej Pielęgnacji”, której celem było zwiększenie świadomości klientek w sprawie dbania o siebie wewnętrznie i zewnętrznie.
- uruchomiliśmy kilka nowych programów wspierających naszych klientów w doborze właściwej pielęgnacji, jak Beauty Days, czy Wielkie Testowanie. Obywa wydarzenia okazały się ogromnym sukcesem. Beauty Days odbywały się w różnych miastach w Polsce w naszych drogeriach i były to konsultacje z naszymi Specjalistkami ds. Dermokosmetyków, które po przeprowadzeniu dokładnego wywiadu diagnostycznego przygotowywały spersonalizowany Beauty Plan dla każdej klientki. Był on dostosowany do potrzeb jej skóry i włosów, obejmujący wszystkie etapy pielęgnacji, krok po kroku, wraz z zestawieniem zalecanych produktów (dermokosmetyków i suplementów), a także ewentualnych zabiegów dodatkowych np. peellingi, maski. Z kolei akcja Wielkie Testowanie została stworzona dla wszystkich, którzy chcieli spróbować produktów innej marki kosmetycznej, a także dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z dermokosmetykami. Dzięki otrzymaniu próbki produktu, od razu mogli się przekonać, czy odpowiada im konsystencja, zapach, czy dany kosmetyk szybko się wchłania oraz czy będzie odpowiedni dla ich rodzaju skóry.
- zorganizowaliśmy Konferencję Ziko Dermo Beauty Forum dla naszych partnerów biznesowych i personelu, którzy mogli umocnić relacje biznesowe, wymienić doświadczenia i opinię oraz podyskutować o nowych trendach rynkowych.
- rozpoczęliśmy również szeroką współpracę z influencerami oraz mediami, a także specjalnie z okazji nadchodzących świąt wprowadziliśmy kartę podarunkową Ziko Dermo dla naszych klientów.
Kończymy ten rok pełni optymizmu i energii do dalszych działań.
Trzy kluczowe słowa dla biznesu w roku 2022 to…
- Pomoc
- Działanie
- Spotkania
Nasz największy sukces w 2022 to…
Wszystkie wspomniane wyżej nowe działania, które podejmowaliśmy na przestrzeni 2022 roku. Niemiej jednak największy sukces to obecność na rynku od 10 lat. Ciągły rozwój naszej sieci, poszerzanie grona klientów i rozbudowa asortymentu.
Najciekawszy obecnie trend rynkowy to…
Healthy Agiing – zdrowe starzenie. W związku z systematycznie wydłużającą się długością życia człowieka coraz bardziej zależy nam na jak najdłuższym utrzymaniu naszego dobrostanu. Głównym czynnikiem wpływającym na jego utrzymanie staje się całościowe, holistyczne podejście do własnego wyglądu, czyli pielęgnacja oraz zrównoważona dieta i zachowanie kondycji fizycznej. Chcemy nie tylko starzeć się pięknie, ale także zdrowo, a przy tym zachować pogodę ducha. Wiemy już, że kosmetyki nie cofną czasu, a nawet go nie zatrzymają, ale mogą spowolnić jego działanie i wpłynąć na poprawę nastroju oraz samoakceptację.
Wyzwaniem na rok 2023 będzie…
Dopasowanie indywidualnej, skutecznej pielęgnacji dla każdego klienta, z zastosowaniem potrzebnych dermokosmetyków, przy uwzględnieniu możliwości finansowych w dobie szalejącej inflacji.
Sobie i konkurencji na 2023 życzymy…
Zdrowia, wytrwałości, spokoju i sukcesów.
# Wywiady i opinie