Pełen wyzwań! Z jednej strony wciąż musimy mierzyć się ze skutkami pandemii, która trwale zmieniła nawyki zakupowe naszych konsumentów. Z drugiej, wpłynęła na nie niepewność związana z sytuacją ekonomiczną i polityczną. Mimo tych trudnych okoliczności, rok 2022 dla marki Eau Thermale Avène to także okres innowacji, które docenili nasi klienci. Wprowadziliśmy na rynek nową linię produktów z gamy SUN, których formuła została wzbogacona o pierwszy filtr przeciwsłoneczny o ultraszerokim spektrum, który chroni przed krótkimi promieniami UVB-UVA, długimi promieniami UVA i światłem niebieskim do 450 nm. TriAsorBTM to efekt wieloletnich badań medycznych Pierre Fabre, który w 2020 roku pojawił się w produkcie z gamy przeciwsłonecznej Intense Protect 50+.
W 2022 roku nasze portfolio wzbogacone zostało także o innowacyjne kosmetyki sterylne, a laboratoria Pierre Fabre postanowiły zainspirować się geniuszem skóry i stworzyć produkt, który będzie naśladował jej skład oraz strukturę ochronną. Nowa linia Tolerance Hydra-10 to dwa biomimetyczne kosmetyki o innowacyjnej, opatentowanej formule, którego skład idealnie naśladuje substancje występujące naturalnie w ludzkiej skórze i gwarantuje jej 48-godzinne nawilżenie.
Zmiana – ponieważ nieustannie się zmienialiśmy i doskonaliśmy swoje technologie. Wprowadziliśmy na rynek innowacyjne produkty, które są odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania naszych konsumentów oraz najnowsze trendy.
Pewność siebie – potwierdziliśmy naszą pozycję eksperta w zakresie pielęgnacji skóry wrażliwej i gwarantujemy — zarówno naszym konsumentom jak i sobie samym – że utrzymamy ją w przyszłości.
Ekologia – modyfikujemy opakowania naszych kosmetyków, tak nadawały się do recyklingu, Dodatkowo ograniczmy ilość składników w naszych produktach oraz ich wpływ na środowisko. Firma Pierre Fabre stworzyła Green Impact Index – narzędzie, które w czytelny sposób podsumowuje wpływ artykułów dermokosmetyczych lub zdrowotnych na społeczeństwo i środowisko, prezentując prosty wynik w postaci liter od A do D. Specjaliści określają tę ocenę mianem profilu ekologiczno-społecznego produktów.
Przyznanie przez portal Wizaż nagrody Kosmetyku Wszech Czasów dla naszych dwóch ważnych produktów: dla balsamu XeraCalm A.D oraz dla produktu z linii SUN – kremu SPF 50+ bardzo wysoka ochrona przeciwsłoneczna.
Minimalizm oraz ekologia. Oba te trendy są widoczne w zmianach, na które marka Eau Thermale Avène zdecydowała się w 2022 roku. Wierzymy, że mniej znaczy więcej, dlatego redukujemy niepotrzebne opakowania i składniki w formułach naszych produktów. Pozwoliło nam to skupić się na tym, co najważniejsze: skuteczności w dbaniu o potrzeby skóry wrażliwej oraz trosce o otaczający nas świat.
W 2023 roku bez wątpienia będziemy musieli zmierzyć się z ogólnym kryzysem surowców na rynku, niezbędnych do produkcji kosmetyków, związaną z tym niepewnością o tym, co przyniesie przyszłość i pogodzić to z nieustannie zmieniającymi się potrzebami naszych konsumentów.
Wielu nowych, ekscytujących wyzwań biznesowych, zmian, które przyniosą korzyści dla nas i dla świata oraz satysfakcji z codziennie wykonywanej pracy.