Było, Jest, Będzie 2022/2023 - Henkel Polska

Było, Jest, Będzie 2022/2023 - Henkel Polska

Kiril Marinov, dyrektor zarządzający działu Henkel Consumer Brands

2022 - to był rok…

Wielu wyzwań: zaczynając od koronawirusa, a następnie wojny, był to czas ogólnej niepewności, spowolnienia gospodarczego, wzrostu cen surowców i kłopotów z ich dostępnością oraz wzrostu cen energii. To wszystko wymusza stopniowy wzrost cen towarów, skutkując rosnącą inflacją. Dodatkowo Henkel postanowił połączyć globalnie działy środków do prania i czystości oraz kosmetyków w jeden dział biznesowy Henkel Consumer Brands. Jednym słowem to był niestandardowy rok.

Trzy kluczowe słowa dla biznesu w 2022 roku to…

Zmiana, efektywność, proaktywność.

Nasz największy sukces w roku 2022 to…

Stale wysoka motywacja i proaktywność naszego zespołu, który w tych nieprzewidywalnych czasach potrafił, współpracując z partnerami detalicznymi, skutecznie radzić sobie z takimi wyzwaniami jak zakłócenia w łańcuchach dostaw czy rosnące koszty.

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to…

Cały czas mocno się trzymają takie konsumenckie trendy jak: zrównoważony rozwój, odpowiedzialna konsumpcja, poszukiwanie wygody i codziennej przyjemności.

Ale pewne trendy ulegają też odwróceniu. Myślę, że możemy oczekiwać mniejszej otwartości konsumentów na nowości, a większej lojalności w stosunku do znanych i wypróbowanych marek. Henkel dysponuje dużym portfelem takich właśnie sprawdzonych marek o najwyższej jakości i skuteczności działania za osiągalną cenę.

Wyzwaniem na rok 2023 będzie…

Przewidywanie rozwoju sytuacji w kontekście kosztów, cen i zachowań konsumenckich w nowej rzeczywistości. W konsekwencji, przy tak wielu zmiennych, wyzwaniem będzie w ogóle planowanie, i w biznesie i w produkcji.  Kryzys wymusi także poszukiwanie kolejnych optymalizacji, dalszą cyfryzację operacji, jeszcze bardziej precyzyjne targetowanie działań marketingowych.

Będziemy mieć też wyzwania specyficzne dla Henkla. Przechodzimy właśnie przez okres dużej globalnej transformacji – w jeden organizm łączone są działy kosmetyków oraz środków do prania i czystości. W nadchodzących miesiącach, już jako jeden zespół Henkel Consumer Brands, będziemy poszukiwać synergii w działaniu oraz, czerpiąc z tego, co było najlepsze w obu działach, wdrażać najlepsze praktyki i zacieśniać współpracę z naszymi handlowymi partnerami.

Sobie i konkurencji na 2023 życzymy…

Elastyczności, odporności i, jak zawsze, odrobiny szczęścia.

# Wywiady i opinie
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi