Było, Jest, Będzie 2022/2023 - Elfa Pharm Sp. z o.o.

Było, Jest, Będzie 2022/2023 - Elfa Pharm Sp. z o.o.

Olena Mishyna, prezes zarządu

2022 – to był rok…

Zmian i zarządzania w czasach wojny. Elfa Group, holding, do którego należymy, posiada w Ukrainie fabryki, magazyny i zapewnia ponad 1000 miejsc pracy. Mimo wielkich emocji, jako polska część Grupy musieliśmy nieprzerwanie działać. Poszukiwać nowych rozwiązań choćby w zakresie logistyki czy zamówień. Na nowo planować pewne projekty, które z dnia na dzień przestały mieć sens.

Nie tak wyglądały nasze założenia na 2022 r. Ale ta sytuacja pokazała nam jak ważny jest zespół, kreatywność, odwaga biznesowa. Dla przykładu udało nam się z sukcesem wdrożyć nową markę, której wcale nie mieliśmy w planach na 2022 r.    

Trzy kluczowe słowa dla biznesu w roku 2022 to…

Automatyzacja, cyfryzacja, nowoczesne technologie energetyczne. W dzisiejszych czasach to wręcz konieczność, szczególnie przy prowadzeniu fabryki kosmetyków.

Nasz największy sukces w 2022 to…

Wdrożenie 226 SKU. Jesteśmy naprawdę dumni z tej liczby, daliśmy radę mimo tylu utrudnień!

Najciekawszy obecnie trend rynkowy to…

Zrównoważony rozwój. Idea coraz bardziej znana i doceniania. Widzimy to choćby w działaniach planowanych przez naszych klientów zewnętrznych i oczywiście przez nas samych. W branży kosmetycznej szczególnie zauważane jest zainteresowanie poszanowaniem środowiska, trendami less waste czy zero waste.

Wyzwaniem na rok 2023 będzie…

Poradzenie sobie z naszymi ambitnymi planami. Ten rok nie zapowiada się łatwo ze względu na galopujące ceny czy trudności z dostępnością surowców, z którymi zmaga się nasza branża. Ale jesteśmy gotowi na wszelkie wyzwania. Możemy zdradzić, że w tym roku będziemy pracować, m.in. nad rozwojem kosmetycznej marki aptecznej i nowymi, trendowymi produktami do pielęgnacji twarzy.

Sobie i konkurencji na 2023 życzymy…

Pokoju, żebyśmy mogli wszyscy realizować się w tym, co kochamy najbardziej, bez takich przeszkód, emocji i problemów jak w tym roku. Energii, abyśmy wytrwale udoskonalali nasze produkty i szybko reagowali na światowe trendy kosmetyczne i potrzeby klientów. A także niższych cen, szczególnie prądu i surowców.

# Wywiady i opinie
 reklama