Oswajania się i przystosowania do normalnego funkcjonowania w czasach trwania pandemii. Przestaliśmy postrzegać Covid-19 jako chwilowe utrudnienie w prowadzeniu biznesu, a zaczęliśmy oswajać się z nową rzeczywistością. Nauczyliśmy się żyć w cieniu koronowirusa, czy wręcz na przekór pandemii! Dla każdej organizacji był to na pewno trudny test sprawdzający zdolność do adaptacji.
Rzeczywistość wirtualna i rzeczywistość rozszerzona – wzrost rynku rozwiązań AV i AR wynika zarówno z rosnącej akceptacji mieszanej rzeczywostości przez konsumentów, jak i rozwoju technologii. Już teraz Oculus, Microsoft, Pico, Lenovo, ale też wiele innych firm oferują przenośne i łatwe do użytku headsety VR/AR. Rzeczywistość wirtualna przestaje być domeną rozrywki wirtualnej, wydarzeń na żywo i wkracza powoli do innych branż gospodarki, w tym handlu. Pewnym symbolem zachodzących zmian może być zmiana nazwy firmy Facebook na Meta, co bezpośrednio nawiązuje do metaverse, czyli projektu internetu mocno opartego na wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości.
Dynamiczność zmian warunków funkcjonowania firm, wynikająca zarówno z trwającej pandemii, rosnącej inflacji, jak i wdrażania Nowego Polskiego Ładu.
Kreatywnych pomysłów na nowe wdrożenia i oczywiście - końca pandemii!