Bielenda Kosmetyki Naturalne: w influencer marketingu stawiamy na współpracę z tymi, w których rozwój chcemy zainwestować

Bielenda Kosmetyki Naturalne: w influencer marketingu stawiamy na współpracę z tymi, w których rozwój chcemy zainwestować

Izabela Bednarczyk-Wiktor, senior brand & communications manager Bielenda Kosmetyki Naturalne:

W ostatnim czasie obserwujemy, że zmienia się podejście konsumentów do działań prowadzonych przez marki w ramach influencer marketingu. Od swoich internetowych idoli, w coraz większym stopniu, wymagają oni autentyczności oraz transparentności w rekomendowaniu produktów czy usług.

Stają się coraz bardziej wyczuleni na współprace komercyjne i bardziej świadomi tego, że dobra recenzja, którą publikują, jest nierzadko bardziej decyzją biznesową, a niekoniecznie faktycznym poleceniem sprawdzonego rozwiązania. Coraz częściej zwracają też uwagę na to, jakich influencerów pozyskuje do swoich kampanii ich ulubiona marka - dlatego tak istotny staje się wybór odpowiednich osób do prowadzonej przez nas promocji. Niezależnie od tego, czy będzie to osoba specjalizująca się w tematyce beauty, fashion, czy lifestyle, wybrany influencer powinien utożsamiać się z naszą marką, jej wartościami, a także pasować do stylu jej komunikacji. Tylko w ten sposób pomoże nam bowiem zbudować zaangażowaną społeczność, a co za tym idzie - wpłynie na wzrost sprzedaży.

Jednocześnie, w naszych aktywnościach w ramach influencer marketingu, stawiamy też na współpracę z tymi, w których rozwój możemy i chcemy zainwestować. Tak właśnie działa nasz konkurs #AmbasadorkaBielenda. W finale wybieramy zwyciężczynie, która otrzymuje od nas jedyną taką szansę na rozwinięcie skrzydeł i zbudowanie swojej pozycji mediach społecznościowych. Prowadzimy wspólne działania zwiększające jej zasięgi, a jednocześnie promujące pielęgnację rekomendowaną przez markę Bielenda. Dzięki kilku edycjom, zbudowaliśmy wyjątkową grupę młodych kobiet, które możemy nazwać przyjaciółkami naszej marki, a które promują nasze kosmetyki w social mediach w sposób szczery i autentyczny - czyli w taki, którego konsumenci najbardziej dziś oczekują.

Zwyciężczynią tegorocznej edycji konkursu została Gabriela Banach. #AmbasadorkaBielenda2022 doskonale zna się na kosmetykach, bo jest kosmetologiem. Swoją wiedzą oraz pasją do pielęgnacji i makijażu dzieli się w mediach społecznościowych, które są jej naturalnym żywiołem. Na profilach Instagram i TikTok marki Bielenda obecne są już pierwsze materiały z jej udziałem. A już wkrótce pojawi się m.in. na okładce magazynu Glamour oraz w kampanii nowych kosmetyków Bielenda

 

# Wywiady i opinie
 reklama